طرح تراکت ریسو فروشگاه رنگ

شناسه مطلب : 439660
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :21 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1402/11/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت ریسو رنگ فروشی

تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت بر شغل رنگ فروشی:

تبلیغات و چاپ تراکت ابزارهای بسیار مهمی هستند که بر شغل رنگ فروشی تأثیر قابل توجهی دارند. با افزایش رقابت در این صنعت، ارتقاء شناخت مشتریان درباره خدمات و محصولات ارائه شده امری ضروری است. تبلیغات مؤثر به فروشندگان رنگ کمک می‌کند تا به نحوی جلب توجه مشتریان خود کنند و ارزش افزوده محصولات خود را به آنان نشان دهند.

چاپ تراکت‌ها نیز به عنوان یک وسیله موثر برای اطلاع‌رسانی در میان مردم شناخته می‌شوند. این تراکت‌ها می‌توانند شامل اطلاعات جذاب در مورد محصولات رنگ فروشی، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه باشند. با توزیع تراکت‌ها در نقاط استراتژیک شهر یا منطقه، فروشندگان رنگ می‌توانند باعث افزایش ترافیک مشتری در فروشگاه خود شوند و نام تجاری خود را تقویت کنند.

علاوه بر این، افزایش شناخت مشتریان نسبت به انواع رنگ و خدمات مرتبط با آن از طریق تبلیغات می‌تواند باعث افزایش فروش و سودآوری در طولانی‌مدت شود. بنابراین، استفاده هوشمندانه از تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به رشد و توسعه کسب و کارهای رنگ فروشی کمک شایانی نماید.

تراکت‌های با طرح لایه باز یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات و بازاریابی هستند. 

  1. انتخاب زمینه مشکی و سفید: زمینه مشکی و سفید برای یک رنگ فروشی تأثیر زیبایی و شیکی ایجاد می‌کند. می‌توانید لایه‌های جداگانه برای هر بخش از تراکت اختصاص دهید تا به راحتی قابل ویرایش باشد.

  2. استفاده از وکتور سطل رنگ: وکتورهای سطل رنگ باعث جذابیت بصری می‌شوند و به تصویری زیبا و حرفه‌ای برای تراکت افزوده می‌شوند. لایه‌های مختلف این وکتورها را در تراکت قرار دهید تا قابل ویرایش باشند.

  3. اطلاعات محصولات و خدمات: هر بخش از تراکت به یک محصول یا خدمت خاص می‌پردازد. اطلاعات مربوط به هر محصول یا خدمت را در لایه‌های جداگانه قرار داده و متن را به راحتی تغییر دهید.

  4. فضای کافی برای تصاویر: اگر تصاویر محصولات یا صحنه‌های مرتبط را در تراکت قرار می‌دهید، فضای کافی برای جلب توجه مشتریان را در نظر بگیرید. لایه‌های تصویر را به گونه‌ای طراحی کنید که تصاویر به راحتی قابل تعویض باشند.

  5. استفاده از رنگ‌های جذاب: برای جلب توجه، از رنگ‌های زنده و جذاب استفاده کنید. لایه‌های رنگی را به طور جداگانه مدیریت کنید تا بتوانید به سرعت زمینه را تغییر دهید.

طراحی یک تراکت لایه باز با این ویژگی‌ها به طراحان امکان می‌دهد تا به راحتی محتوا را تغییر داده و به نیازهای خود سازگار کنند. این نه تنها زمان و هزینه طراحی را کاهش می‌دهد بلکه امکان تنوع در تراکت‌های مختلف را نیز ایجاد می‌کند.

فروشگاه های رنگ ساختمان با ارائه و فروش انواع مختلف رنگ ها به مشتریان خدمت رسانی میکنند. این شغل همانند سایر شغل ها به تبلیغات و جذب مشتری احتیاج دارد که سایت ایران طرح طرح تراکت ریسو رنگ فروشی را در اختیار کاسبان این شغل قرار داده است . 

 

عناصر استفاده شده در تراکت ریسو رنگ فروشی

طرح تراکت رنگ فروشی ساختمان شامل: وکتورنقاش ، وکتور رنگ وکتور مرتبط با رنگ فروشی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که به صورت عمودی و بسیار کاربردی توسط ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت ریسو ، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

تراکت ریسو لایه باز رنگ فروشی، تراکت ریسو رنگ فروشی ساختمانی، تراکت ریسو، طرح سیاه و سفید، وکتور، وکتور مرتبط با رنگ فروشی، وکتور رنگ و خانه، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت سیاه و سفید رنگ فروشی ساختمان

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید، مشکی

سایز:                               21 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت سیاه و سفید فروشگاه رنگ ساختمان
  • هم نشینی مناسب رنگهای سیاه و سفید با طرح تراکت
  • استفاده از طرح رنگ مناسب با طرح تراکت ریسو رنگ فروشی
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با شغل رنگ فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت ریسو

 

 


دانلود تراکت ریسو رنگ فروشی , رنگ فروشی , ابزار فروشی , طرح سیاه سفید نقاشی ساختمان , تراکت ریسو نقاشی ساختمان , نقاشی ساختمان , تراکت ریسو , فروشگاه رنگ ابزار , تراکت سیاه سفید , تراکت ریسو فروشگاه رنگ , تراکت ریسو فروشگاه رنگ ابزار , طرح تراکت ریسو رنگ فروشی , تراکت ریسو لایه باز رنگ فروشی , طرح تراکت ریسو فروشگاه رنگ ابزار , طرح سیاه سفید ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325