طرح تراکت ریسو فروشگاه دخانیات

شناسه مطلب : 444217
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1403/02/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت ریسو دخانیات

طرح لایه باز تراکت فروشگاه دخانیات ابزاری قدرتمند در دسترسی به طراحی و تبلیغات موثر برای این نوع فروشگاه‌ها است. این نوع طرح، به طراحان و تبلیغات‌گران امکان می‌دهد تا به راحتی تراکت‌های تبلیغاتی خود را طراحی، ویرایش و سفارشی‌سازی کنند. از طریق نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ یا ایندیزاین، کاربران می‌توانند متن، تصاویر و سبک طراحی تراکت را به دلخواه تغییر دهند.

استفاده از طرح لایه باز تراکت فروشگاه دخانیات در تبلیغات، امکان ارائه پیام‌های متنوع و متناسب با هر موقعیت خاص را فراهم می‌کند. به عنوان مثال، این فروشگاه‌ها می‌توانند با استفاده از این طرح، تراکت‌های مختلفی را برای تبلیغات تخفیفات ویژه، محصولات جدید یا پیشنهادات ویژه فصلی ایجاد کنند.

همچنین، با استفاده از طرح لایه باز، تبلیغات‌گران می‌توانند به راحتی آزمایش‌های A/B بین انواع مختلف تراکت‌ها انجام دهند و عملکرد هرکدام را ارزیابی کنند. این امر به آن‌ها کمک می‌کند تا بهترین استراتژی‌ها را برای جلب توجه مشتریان و افزایش فروش داشته باشند.

در نتیجه، طرح لایه باز تراکت فروشگاه دخانیات یک ابزار قدرتمند است که به این نوع فروشگاه‌ها امکان می‌دهد با انعطاف بیشتری به تبلیغات خود روی بیاورند و با استراتژی‌های متنوع، به بهبود عملکرد واحد تبلیغاتی خود دست یابند.

طرح تراکت ریسو دخانیات توسط تیم طراحان مجرب ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این شغل طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در تراکت ریسو دخانیات

طرح تراکت ریسو دخانیات شامل: وکتور مرتبط با طرح دخانیات، وکتور سیگار، وکتور مرد سیگاری، وکتور مدل مرد، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که به صورت عمودی و بسیار کاربردی توسط ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت ریسو ، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی تراکت سیاه و سفید دخانیات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید، مشکی

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ریسو دخانیات
  • هم نشینی مناسب رنگهای سیاه و سفید با طرح تراکت
  • استفاده از وکتور مناسب با طرح تراکت ریسو دخانیات
  • استفاده مناسب از وکتور مرد سیگاری که مرتبط با شغل دخانیات می باشد.
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت ریسو

 

 


تراکت ریسو , ریسو , طرح تراکت ریسو دخانیات , تراکت سیاه و سفید فروشگاه دخانیات , تراکت لایه باز ریسو , طرح تراکت سیاه و سفید دخانیات , تراکت ریسو , تراکت ریسو دخانیات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325