طرح تراکت ریسو باشگاه بیلیارد

شناسه مطلب : 435421
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1402/08/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز تراکت سیاه و سفید باشگاه بیلیارد

تبلیغات و چاپ تراکت برای یک باشگاه بیلیارد می‌تواند تأثیر بسیار مهمی در جذب مشتریان و افزایش شهرت این مکان داشته باشد. ابتدا، تبلیغات می‌توانند به نمایش قرار دادن ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد باشگاه، مسابقات و رویدادها، تجهیزات باشگاه و سایر خدمات ارائه شده، کمک کنند. این اطلاعات می‌توانند به افراد کمک کنند تا با مزایا و جذابیت‌های باشگاه بیلیارد آشنا شوند و تصمیم به بازدید از آن بگیرند.

در ادامه، چاپ تراکت‌ها به عنوان یک روش موثر در اطلاع‌رسانی مستقیم به جامعه محلی نقش مهمی ایفا می‌کند. توزیع تراکت‌ها در مناطق اطراف باشگاه، مراکز خرید، دانشگاه‌ها و محل‌های عمومی دیگر، می‌تواند به جلب توجه و علاقه مردم به ویژه علاقمندان به بازی بیلیارد کمک کند. تصاویر جذاب، اطلاعات مختصر و راهنمای آسان برای تماس با باشگاه از طریق تراکت‌ها می‌توانند به سرعت تبدیل به بازدید‌کنندگان و اعضای جدید شوند.

در نهایت، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها می‌توانند به نظرات و بازخوردهای مشتریان نیز توجه کنند و با بهبود امکانات و خدمات، بازاریابی اثربخشتری را برای باشگاه بیلیارد ایجاد کنند. این روش‌ها نه تنها به جذب مشتریان جدید کمک می‌کنند بلکه با ارتقاء تجربه مشتریان فعلی، باعث حفظ و گسترش اعضای باشگاه نیز می‌شوند.

طرح تراکت ریسو باشگاه بیلیارد توسط تیم حرفه ای ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در تراکت ریسو باشگاه بیلیارد

طرح تراکت ریسو بیلیارد شامل: وکتور توپ بیلیارد، توپ بیلیارد، وکتور توپ بیلیارد، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که به صورت عمودی و بسیار کاربردی توسط ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت ریسو ، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

تراکت ریسو باشگاه بیلیارد، طرح تراکت ریسو لایه باز بیلیارد، تراکت ریسو باشگاه بیلیارد، طرح تراکت ریسو بیلیارد، عکس با کیفیت توپ بیلیارد، توپ بیلیارد، وکتور توپ بیلیارد، وکتور، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح تراکت ریسو باشگاه بیلیارد

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید، مشکی

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت سیاه و سفید بیلیارد
  • هم نشینی مناسب رنگهای سیاه و سفید با طرح تراکت
  • استفاده ازوکتور توپ بیلیارد مناسب با طرح تراکت ریسو باشگاه بیلیارد
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت ریسو

 


تراکت , تراکت سیاه و سفید باشگاه بیلیارد , باشگاه بیلیارد , طرح تراکت ریسو باشگاه بیلیارد , طرح تراکت باشگاه بیلیارد , طرح تراکت باشگاه بیلیارد , بیلیارد , تراکت ریسو , تراکت سیاه و سفید , تراکت ریسو باشگاه بیلیارد ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325