طرح تراکت ریسو اسباب بازی فروشی

شناسه مطلب : 443229
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :3 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1403/01/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت سیاه و سفید فروشگاه اسباب بازی

تبلیغات و چاپ تراکت از ابزارهای مهم و کارآمد برای ترویج و تبلیغات فروشگاه‌های اسباب‌بازی است. این ابزارها توانایی ایجاد آگاهی در مشتریان را دارند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا با محصولات و خدماتی که فروشگاه ارائه می‌دهد، آشنا شوند.

تاثیر تبلیغات می‌تواند از جنبه‌های مختلف مشاهده شود. اولاً، این تبلیغات می‌توانند باعث افزایش شناخت فروشگاه در بین مخاطبان شوند. زمانی که یک فروشگاه اسباب‌بازی تبلیغات خود را با استفاده از رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهد، احتمالاً بیشتر مردم با نام و برند این فروشگاه آشنا می‌شوند.

در مورد چاپ تراکت، این ابزار یک راه فوق‌العاده برای جذب مشتریان محلی است. تراکت‌هایی که حاوی اطلاعاتی مفید در مورد محصولات و تخفیفات فروشگاه هستند، می‌توانند توجه مردم را به سمت فروشگاه جلب کنند. به علاوه، ارسال تراکت‌ها به طور مستقیم به منازل مشتریان، فرصتی را برای آنها فراهم می‌کند تا در محل آرام خود اطلاعات را مرور کنند و تصمیم به بازدید از فروشگاه بگیرند.

طراحی یک تراکت لایه باز برای فروشگاه اسباب‌بازی با استفاده از زمینه‌های مشکی و سفید، همراه با وکتور اسباب‌بازی، می‌تواند به شیوه‌ای جذاب و حرفه‌ای به مخاطبان معرفی شود. 

  1. عنوان و شعار فروشگاه: در ابتدای تراکت، عنوان و شعار فروشگاه اسباب‌بازی باید به شکل واضح و قابل مشاهده باشد. استفاده از قلم‌های بزرگ و قابل خواندن بر روی زمینه مشکی یا سفید، برجستگی لازم را برای این عناصر ایجاد می‌کند.

  2. تصویر و وکتور اسباب‌بازی: انتخاب یک تصویر یا وکتور با کیفیت از اسباب‌بازی‌ها، مانند عروسک‌ها، ماشین‌های بازی، یا پازل‌ها، برای جلب توجه مشاهده‌کنندگان بسیار مهم است. این تصویر باید در قسمتی از تراکت قرار گیرد که به راحتی قابل دیدن و تشخیص باشد.

  3. معرفی محصولات و خدمات: در پاراگراف‌های بعدی، می‌توان به صورت خلاصه محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اشاره کرد. استفاده از یک طرح چشم‌گیر و جذاب برای این قسمت از تراکت، توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند.

  4. تخفیف‌ها و پیشنهادها: ارائه تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه و کدهای تخفیف در تراکت، می‌تواند ترغیب‌کننده برای مشتریان باشد. این امکان به آنها می‌دهد که بازدیدی به فروشگاه اسباب‌بازی برای بهره‌مندی از این تخفیف‌ها برنامه‌ریزی کنند.

  5. اطلاعات تماس و آدرس فروشگاه: در پایان تراکت، اطلاعات تماس فروشگاه، شامل آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل، باید به صورت روشن و واضح قرار گیرند تا مشتریان به راحتی بتوانند با فروشگاه تماس برقرار کنند یا به آن سر بزنند.

با استفاده از این الگوها و راهنمایی‌ها، می‌توانید یک تراکت لایه باز جذاب و موثر برای فروشگاه اسباب‌بازی خود طراحی کنید که به جذب مشتریان کمک می‌کند و فروش را افزایش می‌دهد.

طرح تراکت ریسو اسباب بازی فروشی  توسط تیم حرفه ای ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصرطرح تراکت ریسو فروشگاه اسباب بازی

طرح تراکت ریسو فروشگاه اسباب بازی شامل: وکتور  اسباب بازی ، وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که به صورت عمودی و بسیار کاربردی توسط ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت ریسو ، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت ریسو اسباب بازی فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید، مشکی

سایز:                               3 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت ریسو فروشگاه اسباب بازی
  • هم نشینی مناسب رنگهای سفید و مشکی با طرح تراکت ریسو
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با شغل فروشگاه اسباب بازی
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت ریسو

 


وکتور اسباب بازی , گالری اسباب بازی , تراکت فروشگاه اسباب بازی , تراکت اسباب بازی فروشی , تراکت ریسو اسباب بازی فروشی , تراکت گالری اسباب بازی , طرح تراکت ریسو اسباب بازی فروشی , اسباب بازی , طرح ریسو , اسباب بازی فروشی , تراکت ریسو اسباب بازی فروشی , تراکت ریسو فروشگاه اسباب بازی , طرح سیاه سفید , تراکت سیاه سفید , تراکت ریسو , فروشگاه اسباب بازی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325