طرح تراکت ریسو آموزشگاه فوتبال

شناسه مطلب : 444253
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1403/02/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت ریسو لایه باز آموزشگاه فوتبال

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل آموزشگاه فوتبال نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند و می‌توانند به طرز چشمگیری بر موفقیت و رشد کسب و کار تأثیر بگذارند. آموزشگاه‌های فوتبال به دنبال جذب بازیکنان جدید و ارتقاء سطح آموزشی خود هستند و تبلیغات مناسب می‌تواند در این امر به شدت کمک کند.

اولین تأثیر تبلیغات و چاپ تراکت در شغل آموزشگاه فوتبال، جذب بازیکنان جدید است. با استفاده از تراکت‌های با طراحی جذاب و متناسب، می‌توانید بازیکنان جوان و خانواده‌هایشان را به سمت آموزشگاه خود جذب کنید. این تراکت‌ها می‌توانند شامل اطلاعاتی درباره برنامه‌های آموزشی، مربیان مجرب، تسهیلات موجود و نحوه ثبت نام باشند که می‌توانند توجه و تمایل بازیکنان و خانواده‌ها را به سمت آموزشگاه شما جلب کنند.

دومین تأثیر، افزایش شناخت برند و اعتبار آموزشگاه فوتبال است. با استفاده از تراکت‌ها، می‌توانید تصویر حرفه‌ای و قابل اعتمادی از آموزشگاه فوتبال خود ارائه دهید. تراکت‌های با طراحی متناسب با هویت برند و حاوی نظرات مثبت و توصیه‌های مشتریان قبلی می‌توانند به اعتبار و قابلیت اطمینان از کیفیت آموزشگاه شما کمک کنند و به افزایش اعتماد بازیکنان و خانواده‌ها به شما منجر شوند.

سومین تأثیر، افزایش تعداد ثبت‌نام‌ها و درآمد آموزشگاه است. با استفاده از تراکت‌های جذاب و جامع، می‌توانید تعداد ثبت‌نام‌های خود را افزایش دهید و درآمد آموزشگاه را افزایش بخشید. این تراکت‌ها می‌توانند حاوی اطلاعاتی مانند تخفیفات و پیشنهادات ویژه برای ثبت‌نام‌های زودهنگام، جوایز و امکانات ویژه برای بازیکنان و خانواده‌ها و ... باشند که می‌توانند تصمیم‌گیری برای ثبت‌نام در آموزشگاه را برای افراد ساده‌تر و جذاب‌تر کنند.



طرح تراکت ریسو آموزشگاه فوتبال، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت سیاه و سفید آموزشگاه فوتبال

طرح تراکت ریسو مدرسه فوتبال شامل: وکتور فوتبالیست ،وکتور توپ فوتبال ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت ریسو ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت ریسو آموزشگاه فوتبال

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، سفید

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ریسو آموزشگاه فوتبال
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و سفید با طرح تراکت ریسو
  • استفاده از وکتور فوتبالیست و توپ فوتبال
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی تراکت با استفاده از المان های با کیفیت به صورت بسیار زیبا و شیک

مدرسه فوتبال , ریسو , طرح ریسو , تراکت ریسو مدرسه فوتبال , طرح تراکت ریسو مدرسه فوتبال , تراکت سیاه سفید , تراکت ریسو آموزشگاه فوتبال , طرح تراکت ریسو آموزشگاه فوتبال , طرح سیاه سفید , تراکت ریسو ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325