طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی و فیلم برداری

شناسه مطلب : 435720
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1402/08/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

تراکت ریسو آتلیه عکاسی

تبلیغات و استفاده از تراکت‌ها در صنعت عکاسی و آتلیه‌های عکاسی تاثیرات قابل توجهی دارند. تراکت‌ها و تبلیغات متنوع ابزارهای مهمی هستند که عکاسان و آتلیه‌های عکاسی برای ارتقاء و تبلیغ خدمات خود استفاده می‌کنند. این ابزارها از جمله تبلیغات چاپی هستند که می‌توانند به طور قابل‌ملاحظه‌ای به توسعه کسب و کار کمک کنند.

استفاده از تراکت‌ها و تبلیغات چاپی برای آتلیه‌های عکاسی می‌تواند باعث افزایش شناخت و آگاهی مشتریان نسبت به خدمات عکاسی شود. تراکت‌ها با ارائه نمونه‌های عکاسی، نمونه‌های کارهای گذشته، و همچنین ارائه اطلاعات تماس، می‌توانند مشتریان را به جذب کسب و کار و انتخاب آتلیه موردنظر ترغیب کنند. این ابزارها می‌توانند برای جلب توجه مشتریان جدید و افزایش فروش بسیار موثر باشند.

علاوه بر این، تبلیغات و تراکت‌ها می‌توانند به آتلیه‌های عکاسی کمک کنند تا بازاریابی هدفمندتری داشته باشند و به سوق دادن پیشنهادهای ویژه، تخفیف‌ها و بسته‌های تبلیغاتی بپردازند. این امر می‌تواند باعث افزایش ترافیک مشتریان به آتلیه شود و به ویژه در زمان‌های خاص مانند فصل عروسی یا مناسبت‌های ویژه، موثرتر باشد.

در نهایت، استفاده از تراکت‌ها و تبلیغات چاپی به آتلیه‌های عکاسی کمک می‌کند تا ارتباط بیشتری با مشتریان برقرار کرده و شناخت آن‌ها از خدمات عکاسی را بهبود بخشد. این ابزارها نه تنها به نمایش کارهای یک عکاس کمک می‌کنند بلکه باعث تحریک علاقه مخاطبان به خدمات و تجربه‌ی کاری آتلیه عکاسی می‌شوند.

یک طرح لایه باز تراکت آتلیه عکاسی با زمینه مشکی و سفید و وکتور دوربین عکاسی می‌تواند یک ابزار موثر برای تبلیغات و بازاریابی آتلیه‌های عکاسی باشد. این طرح می‌تواند جذابیت و حرفه‌ایترین جنبه‌های فعالیت یک آتلیه عکاسی را به نمایش بگذارد. 

  1. زمینه مشکی و سفید: زمینه مشکی و سفید اغلب با حس شیک و حرفه‌ای در طراحی‌های چاپی همراه است. این ترکیب رنگی می‌تواند زمینه‌ای شیک و کلاسیک برای تصاویر و متن‌ها ایجاد کند. زمینه مشکی می‌تواند عکس‌ها را برجسته کند و زمینه سفید به متن و اطلاعات اضافی فضای کافی برای ظاهر شفاف و خوانا فراهم می‌کند.

  2. وکتور دوربین عکاسی: وکتور دوربین عکاسی یک نماد قابل تشخیص برای صنعت عکاسی است. اضافه کردن این عنصر به طرح، نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن و فعالیت مرتبط با عکاسی در آتلیه می‌باشد. این وکتور می‌تواند به طرح حالتی منحصر به فرد و شناختی بیشتر برای آتلیه عکاسی ببخشد.

  3. لایه باز: یک طرح لایه باز به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات خود را بر روی طرح بگذارید، آن را ویرایش کنید و آن را به نیاز‌های خاص خود تطبیق دهید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی عکس‌ها و متن‌ها را جایگزین کنید و اطلاعات تماس و خدمات خود را درج کنید.

  4. حرفه‌ای و جذاب: طراحی با زمینه مشکی و سفید به طرح حرفه‌ای و مینیمالیستی زیبایی می‌بخشد. این ترکیب رنگی می‌تواند باعث برجسته شدن عناصر اصلی مانند عکس‌ها و متن‌ها شود و به آن‌ها جلوه ویژه‌ای ببخشد.

  5. کاربردهای گسترده: طرح لایه باز تراکت قابل استفاده در چاپ مخاطبین مختلف مانند جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها، مراسم عروسی و حتی در دفتر آتلیه عکاسی می‌باشد. این تراکت می‌تواند به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی چندمنظوره مورد استفاده قرار گیرد.

این طرح لایه باز تراکت با زمینه مشکی و سفید و وکتور دوربین عکاسی می‌تواند ابزاری قدرتمند برای نمایش و تبلیغ خدمات یک آتلیه عکاسی باشد و به‌عنوان یک ابزار بازاریابی موثر عمل کند.

تیم ایران طرح طرح تراکت سیاه و سفید آتلیه عکاسی را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت ریسو آتلیه فیلمبرداری

طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی شامل: وکتور دوربین، دوربین عکاسی، وکتور دوربین عکاسی، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت ریسو، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی

ابعاد:                                21 در29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، سفید

سایز:                               22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت ریسو آتلیه عکاسی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و سفید با طرح تراکت ریسو
  • طراحی تراکت ریسو با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از وکتور دوربین عکاسی در طراحی تراکت سیاه و سفید آتلیه عکاسی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت ریسو آتلیه

تراکت ریسو آتلیه عکاسی , دانلود ریسو آتلیه فیلم و عکس , دوربین عکاسی و فیلمبرداری , ریسو تبلیغات عکاسی و فیلمبرداری , تراکت آتلیه فیلم و عکس , کودک , استودیو فیلم و عکس , عکاس , دانلود تراکت ریسو آتلیه عکاسی , طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی , تراکت آتلیه , ریسو آتلیه عکاسی , دوربین , ریسو فروشگاه تجهیزات عکاسی , تراکت عکاسی , ریسو استودیو عکاسی , ریسو , تراکت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325