طرح تراکت رنگی کفش فروشی مردانه

شناسه مطلب : 435819
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :29 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/08/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح تراکت کفش فروشی

تبلیغات و چاپ بنر در صنعت کفش فروشی تأثیر مهمی بر روند کسب و کار دارند. اولین تأثیر این تبلیغات، جلب توجه مشتریان به محصولات و خدمات فروشگاه است. با استفاده از بنرهای جذاب و خلاقانه، فروشندگان می‌توانند طیف وسیعی از محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند و توجه آن‌ها را به سمت خود جلب کنند.

دومین تأثیر تبلیغات و چاپ بنر در حوزه کفش فروشی، افزایش فروش و درآمد است. با افزایش شناخت مشتریان نسبت به محصولات فروشگاه از طریق تبلیغات، احتمال افزایش تعداد مشتریان و پیشروی در رقابت با سایر فروشگاه‌ها افزایش می‌یابد. بنرهای بازده‌مند می‌توانند تاثیر مستقیم در تحولات مثبت در حجم فروش داشته باشند.

سومین تأثیر تبلیغات و چاپ بنر در کفش فروشی، ایجاد برند و شناخت‌پذیری است. با طراحی بنرهایی که با ویژگی‌ها و سبک فروشگاه همخوانی داشته باشند، یک هویت برند قوی برای فروشگاه ایجاد می‌شود. این شناخت‌پذیری به معنای اعتماد مشتریان به برند، افزایش وفاداری و بازگشت مشتریان به فروشگاه می‌باشد، که نقش بسیار مهمی در رشد و پایداری کسب و کار دارد.


طراحی یک تصویر بنر برای کفش فروشی با زمینه قرمز و مشکی و عکس کفش مردانه می‌تواند تأثیر قابل توجهی در جلب توجه مشتریان و ارتقاء شناخت فروشگاه داشته باشد. در زیر، توضیحات برای هر لایه از این تصویر لایه باز ارائه شده است:

لایه اول این تصویر با رنگ قرمز طراحی شده است. رنگ قرمز به عنوان رنگ انرژی، شور و جلوه در انتخابات طراحی تبلیغاتی، احساس گرما و جلوه را به مشتریان انتقال می‌دهد و آن‌ها را به سمت محصولات مورد نظر هدایت می‌کند.

لایه دوم از زمینه مشکی استفاده شده است که با رنگ قرمز تناقض جذابی ایجاد می‌کند. رنگ مشکی نماد انرژی، شیک‌ترین شیوه‌ها و الگوهای فشن و لطافت است و می‌تواند جلب توجه باشد. این تناقض بین قرمز و مشکی می‌تواند احساس مدرنیته و استایل را تقویت کند.

لایه سوم این تصویر شامل عکس کفش مردانه است. انتخاب یک تصویر با کیفیت و جذاب از کفش‌های مردانه، مشتریان را به سمت محصولات ارائه شده جلب می‌کند و اطلاعات بیشتری در مورد طیف محصولات فروشگاه را منعکس می‌کند.

لایه چهارم برای قرار دادن شعار فروشگاه و اطلاعات تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه استفاده می‌شود. این فضا به مشتریان اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه و امکانات ویژه آن ارائه می‌دهد.

لایه پنجم به عنوان فضای خالی برای افزودن اطلاعات تماس و آدرس فروشگاه در نظر گرفته می‌شود. این اطلاعات به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با سهولت با فروشگاه در تماس باشند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

طرح تراکت کفش فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت رنگی فروشگاه کفش 

طرح تراکت کفش فروشی شامل: عکس با کیفیت کفش، تصویر دوربری شده کفش مردانه ، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز کفش فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی ، قرمز

سایز:                                29 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت گالری کفش 
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و قرمز با طرح تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کفش در طرح تراکت کفش فروشی

کفش فروشی مردانه , تراکت رنگی فروشگاه کفش , کفش زمستانه , طرح تراکت رنگی کفش فروشی , طرح لایه باز , کفش مردانه , طرح لایه باز فروشگاه کفش , تراکت فروشگاه کفش , تراکت لایه باز کفش فروشی , تراکت کفش زمستونی , گالری کفش , تراکت فروشگاه کفش , فروشگاه کفش , کفش , طرح تراکت کفش فروشی , طرح لایه باز تراکت رنگی کفش فروشی , کفش فروشی , طرح تراکت رنگی کفش فروشی , تراکت کفش فروشی , طرح تراکت فروشگاه کفش , بوت , پوتین , کفش زمستونی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325