طرح تراکت رنگی فروشگاه آجیل و خشکبار psd

شناسه مطلب : 416062
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :43 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت فروشگاه آجیل فروشی خشکبار

تبلیغات و چاپ تراکت یکی از ابزارهای موثر در افزایش فروش و رشد کسب و کارها است. در صنعت آجیل فروشی نیز تاثیر این ابزارها بسیار قابل توجه است. تراکت های تبلیغاتی با طراحی جذاب و متناسب با محصولات آجیل می توانند نقش موثری در جذب مشتریان و افزایش فروش داشته باشند.

استفاده از تراکت در آجیل فروشی ها امکان نمایش تنوع محصولات، مزایای تغذیه ای و دستور پخت و تهیه مختلف غذاهای آماده را برای مشتریان فراهم می کند. همچنین می توان با ارائه تخفیف هایی در تراکت ها، مشتریان را به خرید بیشتر و مستمر تر از آجیل های فروشی ترغیب کرد.

تراکت های تبلیغاتی به عنوان یک راهکار ارزان قیمت، به مشتریان جدید و موجود، آگاهی از محصولات، قیمت ها و تخفیف های روز فروشگاه را می دهند. همچنین با ارائه تراکت های با کیفیت، مشتریان به برند آجیل فروشی مربوطه پیوند دوستانه تری خواهند داشت و به احتمال زیاد در آینده نیز خریداران بیشتری جذب خواهند کرد.

با توجه به اینکه تراکت های تبلیغاتی قابل حمل و توزیع آسانی دارند، به راحتی می توان آن ها را در محیط های مختلفی همچون دانشگاه ها، مراکز خرید و محل کارها توزیع کرد و در نتیجه، افزایش شناخت و شنیده شدن برند آجیل فروشی را در بین جامعه فراهم کرد.

طراحی تراکت یکی از راه های موثر برای تبلیغات و ترویج کالا و خدمات در شغل آجیل فروشی است. در ادامه پنج پاراگراف، طراحی لایه باز تراکت آجیل فروشی با زمینه سبز و کرم و عکس آجیل و خشکبار را توضیح می دهیم:

۱. زمینه تراکت: برای طراحی زمینه تراکت آجیل فروشی می‌توان از رنگ سبز که به عنوان رنگ خوراکی‌ها شناخته می‌شود استفاده کرد. در کنار آن، از رنگ کرم نیز می‌توان برای افزایش تبلیغات و ترویج کالا و خدمات در تراکت استفاده کرد.

۲. عکس آجیل و خشکبار: استفاده از عکس آجیل و خشکبار در تراکت، برای جلب توجه مشتریان و افزایش اطمینان آن‌ها به کیفیت محصولات بسیار موثر است. برای این منظور، می‌توان تصاویر با کیفیت و جذاب از آجیل ها و خشکبارهای مختلف در تراکت قرار داد.

۳. اطلاعات مربوط به محصولات: در قسمت‌های مختلف تراکت می‌توان اطلاعات مربوط به محصولات را قرار داد. برای مثال، اطلاعات مربوط به محتوای غذایی، قیمت، نوع و مزیت های محصولات را در قسمت‌های مختلف تراکت می‌توان به صورت جداگانه قرار داد.

۴. تخفیفات و پیشنهادها: برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش، ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه در تراکت موثر است. برای مثال، می‌توان برای اولین خرید، تخفیف ویژه ارائه کرد یا به مشتریان خود، کوپن تخفیف داد.

تراکت فروشگاه خشکبار ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در طرح تراکت آجیل فروشی

طرح تراکت فروشگاه آجیل و خشکبار شامل: آجیل و خشکبار، عکس با کیفیت ظرف آجیل،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی )، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

طرح تراکت آجیل و خشکبار، تراکت آجیل و خشکبار، تراکت لایه باز آجیل و خشکبار، تراکت رنگی،  آجیل و خشکبار، آجیل و خشکبار، عکس با کیفیت گل آفتابگردان، تخمه آفتابگردان، گردو، پسته،لیبل ، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح لایه باز تراکت آجیل سرا

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، کرم

سایز:                               43 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز آجیل فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ سبز و کرم با طرح آجیل فروشی
  • استفاده از عکس باکیفیت آجیل و خشکبار که مناسب طرح تراکت آجیل فروشی می باشد. 
  • طراحی تراکت ، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت فروشگاه خشکبار

آجیل , تراکت لایه بازآجیل سرا , تراکت آجیل فروشی , خشکبار , تبلیغات آجیل , طرح لایه باز فروشگاه آجیل و خشکبار , طرح تراکت فروشگاه خشکبار , تراکت لایه باز , تراکت آجیل سرا , طرح لایه باز خشکبار , آجیل و خشکبار.آجیل سرا , فروشگاه آجیل و خشکبار , طرح لایه باز , طرح تراکت آجیل سرا , طرح تراکت آجیل و خشکبار , تراکت , آجیل فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325