طرح تراکت رنگی طباخی و کله پزی

شناسه مطلب : 444083
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :78 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/02/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت رنگی کله پزی

تبلیغات و چاپ تراکت به عنوان یکی از ابزارهای اصلی تبلیغات در صنعت طباخی، نقش بسزایی در جذب مشتریان، ارتقای شناخت برند، و افزایش فروش دارند. این دو عامل با همکاری در ترویج غذاها، پیشنهادهای ویژه، و ایجاد انگیزه برای استفاده از خدمات طباخی، به رشد و موفقیت کسب و کارهای این صنعت کمک می‌کنند.

یکی از اهمیت‌های بزرگ تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت طباخی، جذب مشتریان جدید است. تراکت‌هایی که با طراحی جذاب و متناسب با محصولات غذایی، توانایی جلب توجه مشتریان را دارند و می‌توانند آن‌ها را به بازدید از رستوران یا فروشگاه خود تشویق کنند.

علاوه بر این، تبلیغات و چاپ تراکت به عنوان ابزارهای اطلاع‌رسانی قدرتمند، امکان ارتقای شناخت برند را فراهم می‌کنند. با استفاده از تراکت‌هایی که اطلاعات مفیدی از جمله منو، تخفیف‌ها، و خدمات ارائه شده را ارائه می‌دهند، می‌توان برند را به مخاطبان معرفی کرده و شناخت آن را افزایش داد.

به علاوه، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند تأثیر مهمی در افزایش فروش داشته باشند. تراکت‌هایی که پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌های منحصر به فرد را ارائه می‌دهند، می‌توانند مشتریان را ترغیب به خرید نمایند و در نتیجه، به افزایش درآمد و سود کسب و کار کمک کنند.

در نهایت، تبلیغات و چاپ تراکت به عنوان ابزارهای موثر در تبلیغات و ترویج محصولات و خدمات در صنعت طباخی، تأثیرگذاری بسیار زیادی در جذب مشتریان، ارتقای شناخت برند، و افزایش فروش دارند و نقش اساسی در رشد و توسعه کسب و کارهای این صنعت ایفا می‌کنند.

تیم ایران طرح طرح تراکت لایه باز کله پزی را در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار شیک و کاربردی طراحی کرده و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

عناصر طرح لایه باز طرح تراکت طباخی و کله پزی

طرح تراکت طباخی شامل: عکس با کیفیت کله پاچه، کله پاچه، عکس با کیفیت ظرف کله و پاچه، عکس با کیفیت ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح تراکت لایه باز طباخی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               78 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز کله پزی
  • همنشینی مناسب رنگ کرم با طرح تراکت
  • استفاده مناسب از المانهای با کیفیت در طراحی 
  • استفاده از عکس با کیفیت کله و پاچه که مناسب طرح کله پزی می باشد.
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت طباخی

تراکت کله پزی , تراکت سیرابی , طباخی , تراکت کله پاچه , کله پاچه , تراکت طباخی , تراکت لایه باز کله پزی , تراکت کله پاچه پزی , کله پزی , طرح تراکت کله پزی , سیرابی , کله پاچه , طرح تراکت لایه باز کله پزی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325