طرح تراکت رنگی سالن خدمات کاشت ناخن

شناسه مطلب : 440891
ابعاد :21 در29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :178 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/11/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

تراکت خدمات کاشت ناخن

تبلیغات و چاپ تراکت ابزارهای مهمی هستند که می‌توانند برای توسعه و ارتقاء شغل کاشت ناخن تأثیرگذار باشند. اولین تأثیر آنها افزایش شناخت برند است. با انجام تبلیغات مناسب و چاپ تراکت‌های جذاب و حرفه‌ای، برند شما در میان مخاطبان بیشتر دیده می‌شود و شناخت آن افزایش می‌یابد. این موضوع می‌تواند باعث افزایش تعداد مشتریان جدید و جذب مشتریان قدیمی‌تر نیز شود.

ثانیاً، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به شما کمک کنند تا ارتباط بیشتری با مشتریان برقرار کنید. از طریق ارسال تراکت‌های تبلیغاتی یا اطلاعیه‌های مربوط به خدمات و تخفیفات خود، شما می‌توانید به مشتریان خود ارتباط مستقیم برقرار کنید و آنها را به اقدام و تعامل با شما ترغیب کنید.

سومین تأثیر این است که با استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانید بازاریابی هدفمندتری داشته باشید. ارسال تراکت‌ها به مخاطبان مرتبط با صنعت کاشت ناخن، مانند زنان جوان و علاقه‌مند به زیبایی و مراقبت از خود، باعث می‌شود تا بازدهی تبلیغات شما بالاتر بوده و موجب افزایش فروش و درآمد شغلی شما شود.

طراحی یک لایه باز برای تراکت خدمات کاشت ناخن با زمینه آبی و عکس لاک و دست می‌تواند یک ابزار موثر برای جلب توجه مخاطبان و ایجاد ارتباط بصری قوی با آن‌ها باشد. 

۱. زمینه آبی آرام: استفاده از رنگ آبی در زمینه تراکت می‌تواند احساس آرامش، اعتماد و حس طبیعت را به مخاطبان منتقل کند. انتخاب یک آبی روشن و آرام به منظور ایجاد تضاد با رنگ‌های قوی و جذاب متن مناسب است.

۲. عکس لاک و دست: اضافه کردن عکسی با کیفیت از ناخن‌های زیبا و با لاک مخصوص می‌تواند توجه مخاطبان را به خدمات شما جلب کند. این عکس می‌تواند به صورت واضح نشان دهنده تخصص و مهارت شما در زمینه کاشت ناخن باشد.

۳. متن توضیحات: بخش متن توضیحات شامل اطلاعات کلی در مورد خدمات کاشت ناخن، مزایا و مشخصات خدمات شما می‌تواند در این لایه قرار بگیرد. انتخاب فونتی جذاب و خوانا برای متن اصلی بسیار مهم است.

۴. اطلاعات تماس: شامل اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل، شماره تماس و آدرس فیزیکی شغل شما. این اطلاعات باید به وضوح و به صورت جذاب در تراکت نمایش داده شوند تا مخاطبان بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند.

۵. تخفیف‌ها یا پیشنهادهای ویژه: اضافه کردن بخشی به نام "تخفیف‌ها" یا "پیشنهادهای ویژه" می‌تواند ترغیب‌کننده باشد و مخاطبان را به اقدام و تعامل با شما ترغیب کند.

با استفاده از این پنج بخش اصلی در یک لایه باز، شما می‌توانید یک تراکت جذاب و موثر برای خدمات کاشت ناخن خود طراحی کنید که قابلیت ویرایش و سفارشی‌سازی بیشتری را برای استفاده‌کنندگان فراهم می‌کند.

طرح تراکت خدمات کاشت ناخن، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت سالن خدمات آرایشی

طرح تراکت آرایشگاه زنانه شامل: تصویر دست ، لاک ،  وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. 

 

مشخصات فنی تراکت سالن کاشت ناخن

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی 

سایز:                               178 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت سالن آرایش و زیبایی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح تراکت رنگی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت  مرتبط با شغل خدمات کاشت ناخن
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت سالن آرایش زنانه

طرح تراکت , تراکت رنگی خدمات کاشت ناخن , دانلود طرح تراکت کاشت ناخن , طرح تراکت کاشت ناخن , تراکت لایه باز , طرح تراکت خدمات کاشت ناخن , کاشت ناخن , تراکت , سالن کاشت ناخن , کاشت ناخن , طرح تراکت رنگی خدمات کاشت ناخن , آرایشگاه زنانه , لمینت , لاک ژل , تراکت سالن کاشت ناخن , تراکت آرایشگاه زنانه , تراکت کاشت ناخن ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325