طرح تراکت دفتر وکالت

شناسه مطلب : 333641
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :57 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1400/08/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

دانلود تراکت لایه باز دفتر وکالت

وکیل به کسی گفته می شود که به جای موکل، اقداماتی را که خود موکل توانایی انجام آن را دارد را برعهده می گیرد. در صورتی که وکالت با سند عادی و یا سند رسمی واگذار گردد، برای انجام امور اداری و یا انجام معاملات می توان استفاده کرد. ولی با وکالت تنظیمی در دفترهای اسناد رسمی نمی توان از سوی فرد حقیقی و یا حقوقی مستقیماً به دادسراها و دادگاه ها رجوع و موضوع وکالت را انجام داد. ولی این امکان وجود دارد که در وکالت رسمی حق انتخاب وکیل دادگستری را اضافه کرد.

وکیل دادگستری فردی را می گویند که با داشتن پروانه وکالت و عضویت در یکی از کانن های وکلای دادگستری از سوی افراد حقیقی و یا حقوقی دفاع از حقوق موکل و جواب دادن به ادعاها و علل و ارارئه آن ها را در دادسراها و دادگاه ها و ادارات ثبت اسناد و املاک قبول می کند. لذا تنها وکیل دادگستری و یا نماینده حقوقی سازمان های دولتی و یا مدیر شرکت در چارچوب اختیارات قانونی از طرف شرکت و یا موسسه مرتبط این امکان را دارند که در مراجع قضایی، ثبتی و اداری، از سوی موکل و یا شرکت یا موسسه یا مرکزی که نمایندگی داده است، حضور داشته باشد.

تیم پارس گرافیک طرح تراکت لایه باز دفتر وکالت را در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار شیک و کاربردی طراحی کرده و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

عناصر طرح لایه باز طرح تراکت دفتر وکالت

طرح تراکت وکالت شامل: عکس با کیفیت چککش دادگاه، کتاب قانون، قاضی، آرم دادگستری، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

تراکت دفتر وکالت، تراکت لایه باز دفتر وکالت، طرح تراکت دفتر وکالت، تراکت وکالت، تراکت رنگی، عکس با کیفیت چککش دادگاه، کتاب قانون، قاضی، آرم دادگستری، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز دفتر وکالت

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی، سفید

سایز:                               57 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت دفتر وکالت
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و سفید با طرح تراکت
  • استفاده مناسب از آرم و لوگوی دادگستری 
  • استفاده از عکس با کیفیت چککش دادگاه و کتاب قانون در طراحی تراکت وکالت
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت دفتر وکالت

تراکت دفتر حقوقی , وکیل , طرح تراکت , دفتر وکالت , تراکت تبلیغاتی , دفتر حقوقی و وکالت , تراکت لایه باز , وکالت , تراکت دفتر حقوقی و وکالت , تراکت دفتر مشاوره حقوقی , تراکت دفتر وکیل , دفتر مشاوره حقوق , تراکت , تراکت دفتر وکالت , دفتر وکیل , تراکت تبلیغاتی دفتر وکالت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325