طرح تراکت تبلیغات انتخابات مجلس

شناسه مطلب : 440965
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/11/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح تراکت پوستر انتخاباتی

طراحی یک تراکت لایه باز برای تبلیغات انتخابات مجلس، یک ابزار بسیار قدرتمند برای ارتقای شناخت نامزدها و ارتباط با رأی‌دهندگان است. این تراکت‌ها، با طراحی جذاب و متنوع، می‌توانند پیام‌ها و برنامه‌های نامزدها را به روشی موثر و قابل توجه به مخاطبان منتقل کنند و به عنوان یک ابزار کلیدی در تبلیغات انتخاباتی استفاده شوند.

اولاً، طراحی تراکت لایه باز به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، می‌تواند به ارتقای شناخت نامزدها و برنامه‌های انتخاباتی آنها کمک کند. با قرار دادن اطلاعات جامع و جذاب در تراکت، می‌توان مخاطبان را با مهم‌ترین اهداف و نقاط قوت هر نامزد آشنا کرد و آنها را به رأی‌دهی در انتخابات تشویق کرد.

ثانیاً، استفاده از تراکت لایه باز، فرصتی است برای ایجاد تعامل بیشتر با رأی‌دهندگان. با ارسال تراکت‌های انتخاباتی به مخاطبان و افراد مختلف، می‌توان ایجاد تعاملات فعال و برقراری ارتباطات مستقیم با آنها را ترویج کرد و از طریق بازخوردهای آنها به بهبود برنامه‌های انتخاباتی پرداخت.

سوماً، طراحی تراکت لایه باز، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی چندمنظوره، می‌تواند به ارتقای شناخت برند و افزایش رأی‌دهی کمک کند. با استفاده از تصاویر و متن‌های جذاب، می‌توان به جذب رأی‌دهندگان جدید و افزایش تعداد رأی‌ها پرداخت و برند را در بازار بهبود بخشید.

در نهایت، استفاده از تراکت لایه باز برای تبلیغات انتخابات مجلس، می‌تواند به ارتقای شناخت برند و جذب رأی‌دهندگان جدید کمک کند. این ابزار تبلیغاتی، با لایه باز بودن، امکان تنظیم و شخصی‌سازی آن را برای نیازهای مختلف تبلیغاتی فراهم می‌کند و به تبلیغات موثر و بازده‌مند کمک می‌کند.

عناصر طرح تراکت انتخابات

طرح پوستر انتخاباتی شامل: پرچم ایران و استفاده از آیکون تصویر شورا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح پوستر انتخابات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت انتخاباتی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی طراحی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از عکس با کیفیت مرتبط در طرح تراکت
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی تراکت

پوستر انتخابات مجلس , تراکت انتخابات , تراکت نامزد شورای شهر , تراکت انتخاباتی , کاندیدای انتخابات , طرح پوستر انتخابات , پوستر انتخابات , پرچم ایران , نامرد انتخابات , طرح پوستر انتخابات مجلس , طرح تراکت انتخابات مجلس , کاندیدا , انتخابات , طرح انتخابات مجلس , تراکت انتخابات , کاندیدای انتخابات , تراکت نماینده انتخابات , طرح تراکت انتخابات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325