طرح تراکت انتخابات

شناسه مطلب : 427170
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :33 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/05/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت پوستر انتخاباتی

 

طرح لایه باز در تراکت انتخابات مجلس یک روش بسیار مؤثر و کارآمد برای طراحی متناسب با نیازها و اهداف تبلیغات انتخاباتی است. در این روش، از یک طرح اولیه چند لایه‌ای استفاده می‌شود که اجازه می‌دهد اطلاعات، متن، تصاویر، و سایر عناصر تبلیغاتی را به طور جداگانه قرار داده و در هر لایه قابل تغییر و ویرایش باشند. به این ترتیب، امکان تنظیم و تغییرات سریع و آسان برای انتخابات‌نامه‌ها و تبلیغات انتخاباتی فراهم می‌شود. 

۱. ارتقاء برند: با استفاده از طرح لایه باز، امکان استفاده از عناصر برندینگ مشابه در تمام تبلیغات فراهم می‌شود. از جمله این عناصر می‌توان به لوگو، رنگ‌ها، فونت‌ها، و الگوهای گرافیکی اشاره کرد. این امر باعث ایجاد هویت بصری قوی و شناخت‌پذیر در طول کمپین انتخاباتی می‌شود که نقش بسیار مهمی در شناسایی کاندیداها و حفظ یکنواختی تبلیغات دارد.

۲. تغییرات سریع: در دوران انتخابات، اتفاقات و تغییرات ناگهانی ممکن است نیاز به اصلاحات فوری در تبلیغات داشته باشد. با استفاده از طرح لایه باز، این تغییرات با کمترین زمان و هزینه انجام می‌شود. به عبارت دیگر، امکان انجام تغییرات در تبلیغات بدون نیاز به طراحی مجدد از ابتدا وجود دارد.

۳. محتوای متنوع: تغییرات لایه‌های مختلف در طرح اجازه می‌دهد که انواع محتواها و پیام‌ها برای تبلیغات تولید شوند. متن‌های مختلف، اصلاح‌های سیاسی و اجتماعی، یا انطباق با مخاطبین مختلف، همگی از امکاناتی هستند که با استفاده از لایه‌های مختلف تراکت انتخابات می‌توان تولید کرد.

۴. استفاده مکرر: طراحی‌های انتخاباتی اغلب نیاز به استفاده مکرر دارند. برای مثال، کاندیداها ممکن است نیاز به تبلیغات متفاوت برای چندین منطقه یا گروه مخاطب داشته باشند. با طرح لایه باز، می‌توان یک تراکت اصلی را طراحی کرده و سپس با تغییر لایه‌ها، نسخه‌های مختلف برای مناطق مختلف ایجاد کرد.

در نهایت، طرح لایه باز در تبلیغات انتخاباتی باعث افزایش کیفیت و کارآمدی تبلیغات می‌شود و به کاندیداها امکان ارتقاء برند خود و برقراری ارتباط مؤثرتر با مخاطبین را می‌دهد. همچنین، این روش هزینه‌ها و زمان طراحی را به حداقل می‌رساند که در دوران پر رقابت انتخاباتی امری بسیار ارزشمند است.

عناصر طرح تراکت انتخابات

طرح پوستر انتخاباتی شامل: پرچم ایران و استفاده از آیکون تصویر شورا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح پوستر انتخابات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               33 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت انتخاباتی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی طراحی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از عکس با کیفیت مرتبط در طرح تراکت
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی تراکت

پوستر انتخابات , تراکت انتخاباتی , تراکت انتخابات , کاندیدا , نامرد انتخابات , تراکت نماینده انتخابات , پوستر انتخابات مجلس , طرح انتخابات مجلس , تراکت نامزد شورای شهر , پرچم ایران , طرح تراکت انتخابات مجلس , طرح تراکت انتخابات , کاندیدای انتخابات , کاندیدای انتخابات , طرح پوستر انتخابات , طرح پوستر انتخابات مجلس , انتخابات , تراکت انتخابات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325