طرح تراکت آموزشگاه نقاشی

شناسه مطلب : 428671
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/05/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت لایه باز آموزشگاه نقاشی

تبلیغات و چاپ تراکت برای شغل آموزشگاه نقاشی تأثیرات بسیار مهمی دارند. این تبلیغات می‌توانند به شما کمک کنند تا دسترسی به یک مخاطبان گسترده‌تر داشته باشید و نام آموزشگاه نقاشی خود را به روشی جذاب به اطرافیانتان معرفی کنید. با چاپ تراکت‌های جذاب و اطلاعات کامل در مورد خدمات آموزشی، شما می‌توانید توجه مخاطبان را جلب کرده و آن‌ها را به سمت آموزشگاه خود هدایت کنید.

تبلیغات و چاپ تراکت به شما این امکان را می‌دهند که اطلاعات مهمی مانند برنامه‌های آموزشی، مهارت‌هایی که دانشجوها یاد می‌گیرند، تجربه مدرسین و موارد دیگر را به صورت جامع و جذاب ارائه دهید. این اطلاعات می‌توانند به افراد علاقه‌مند در انتخاب آموزشگاه شما کمک کنند و به آن‌ها اطمینان بیشتری در مورد انتخاب خود بدهند.

همچنین، تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت در ایجاد شناخت برند نیز حائز اهمیت است. با استفاده از طراحی منحصر به فرد و لوگوی خاص، می‌توانید هویت برند آموزشگاه خود را تا حد زیادی تقویت کنید و در ذهن مخاطبان خود جا بندازید. این شناخت برند به معنای ایجاد یک تصویر مثبت و قابل اعتماد از آموزشگاه نقاشی شما در نظر مخاطبان خواهد بود و می‌تواند به جذب دانشجوهای جدید و حفظ دانشجویان قبلی کمک کند.

طرح تراکت آموزشگاه نقاشی، توسط تیم مجرب ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از آموزشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت آموزشگاه هنر

طرح تراکت آموزشگاه نقاشی شامل: زمینه کرم ، عکس مداد رنگی ، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی و پوستر، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت آموزشگاه نقاشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی ، کرم

سایز:                               15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز آموزشگاه هنر و نقاشی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و کرم با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی و عکس با کیفیت دست رنگی
  • استفاده از عکس با کیفیت مداد رنگی و وکتور  مناسب طرح تراکت آموزشگاه نقاشی می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت 

تراکت آموزشگاه نقاشی , طرح تراکت آموزشگاه نقاشی , دانلود تراکت آموزشگاه نقاشی , تراکت آموزشگاه نقاشی , کلاس نقاشی , تراکت کلاس نقاشی , تصویر لوازم نقاشی , آموزشگاه نقاشی , طرح تراکت آموزشگاه نقاشی , آموزشگاه نقاشی , نقاشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325