طرح تراکت آموزشگاه شطرنج

شناسه مطلب : 446481
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :29 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/04/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت آموزشگاه شطرنج

تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت در شغل آموزش شطرنج می‌تواند بسیار مفید و کارآمد باشد و به گسترش فعالیت‌های آموزشی و جذب دانش‌آموزان کمک کند.

اولاً، تبلیغات مناسب می‌تواند به افزایش شناخت شطرنج و فعالیت‌های آموزشی مرتبط با آن در جامعه کمک کند. استفاده از تبلیغات در رسانه‌های مختلف مانند اینترنت، رادیو، مجلات شطرنج و شبکه‌های اجتماعی، می‌تواند به والدین و دانش‌آموزان اطلاع رسانی کند که چگونه می‌توانند در کلاس‌ها و آموزش‌های شطرنج شرکت کنند.

ثانیاً، چاپ تراکت‌های با طراحی مناسب و محتوای جذاب می‌تواند نقش مهمی در جذب دانش‌آموزان داشته باشد. توزیع تراکت‌ها در مدارس، کتابخانه‌ها، مراکز ورزشی و مکان‌های عمومی دیگر، به والدین کمک می‌کند تا با فرصت‌های آموزشی شطرنج آشنا شوند و فرزندان خود را برای شرکت در این فعالیت‌ها ثبت نام کنند.

سوماً، استفاده از این ابزارها می‌تواند به بهبود شناسایی برند آموزشی شما و افزایش تعداد دانش‌آموزان منجر شود. وقتی که آموزشگاه شما به عنوان یک مرجع معتبر برای آموزش شطرنج شناخته می‌شود، والدین بیشتر به ارسال فرزندان خود به اینجا تمایل دارند، که این موضوع می‌تواند منجر به رشد کسب و کار و افزایش درآمد شما شود.

تیم ایران طرح طرح تراکت آموزشگاه شطرنج را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تراکت آموزشگاه شطرنج

طرح تراکت آموزشگاه شطرنج شامل: تصویر شطرنج ،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز آموزشگاه شطرنج

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               29 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت آموزشگاه شطرنج
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از تصویر شطرنج که مناسب طرح تراکت لایه باز آموزشگاه شطرنج می باشد.

تراکت ریسو آکادمی شطرنج , آکادمی شطرنج , بازی فکری , طرح تراکت ریسو آموزشگاه شطرنج , آموزش شطرنج , مهره شطرنج , آموزشگاه شطرنج , تراکت آکادمی شطرنج , تبلیغات آموزشگاه شطرنج , شطرنج , تراکت ریسو کلاس شطرنج , تراکت ریسو آموزشگاه شطرنج , تراکت ریسو آموزشگاه شطرنج , تدریس خصوصی شطرنج , کلاس شطرنج , تراکت شطرنج ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325