طرح تراکت آتلیه عکاسی

شناسه مطلب : 339939
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :54 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/09/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

تراکت لایه باز استودیو عکاسی

آتلیه عکاسی که به نام استودیوی عکاسی هم شناخته می شود، در واقع به فضا و محلی گفته می شود که برای گرفتن، چاپ، توسعه و تکثیر عکس استفاده می شود.

تفاوت اصلی بین عکاسی استودیویی و عکاسی غیر استدیویی در این است که عکاس در استودیو می تواند تمام فاکتور های موثر در عکاسی را کنترل کند. عکاسی غیر استدیویی ممکن است در داخل خانه یا در محیط بیرون گرفته شود.

در هر دوی این مکان ها فاکتور های عکاسی به طور کامل تحت کنترل عکاس نیست و عکاس باید با باد و باران و شرایط متفاوت نور و همچنین نور منحرف شده از اشیاء پس زمینه مقابله کند.

هنگام عکسبرداری خارج از آتلیه، عکاس باید تجهیزات استودیو را با خود به محل بیاورد. ممکن است که این کار به نزدیک شدن محیط به استاندارد های عکاسی کمک کند ، اما غیر ممکن است که با شرایط ایده آل آتلیه بتواند رقابت کند. همچنین در عکاسی استودیویی عکاس می توان از پس زمینه های با ژانر های مختلف استفاده کند.

این پس زمینه ها می تواند شامل یک پس زمینه تک رنگ ساده برای عکس های پرتره باشد و یا پس زمینه های پی چیده تر که می تواند محیط عکس را مانند یک ساحل یا خیابان شلوغ مبدل کند به طوری که به نظر برسد این عکس ها در مکان های غیر استودیویی گرفته شده است.

تیم پارس گرافیک طرح تراکت آتلیه عکاسی و فیلمبرداری را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تراکت آتلیه عکاسی

طرح تراکت آتلیه عکاسی شامل: عکس با کیفیت کودک، عکس با کیفیت، کودک، طرح فانتزی، بادکنک، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

تراکت آتلیه عکاسی، طرح تراکت آتلیه عکاسی، طرح تراکت لایه باز آتلیه عکاسی، تراکت رنگی، آتلیه عکاسی کودک، عکس با کیفیت کودک، عکس با کیفیت، کودک، طرح فانتزی، بادکنک، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز آتلیه عکاسی کودک

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               54 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت آتلیه عکاسی و فیلمبرداری
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کودک و عروسک که مناسب طرح تراکت لایه باز آتلیه عکاسی کودک می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل عکاسی می باشد.

 


تراکت آتلیه فیلم و عکس , دوربین , فروشگاه تجهیزات عکاسی , تراکت psd , تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی , عکاسی , عکاسی و فیلمبرداری , آتلیه عکاسی , تراکت آتلیه , تراکت عکاسی , استودیو عکاسی , تراکت , لابراتوار , عکاس , دوربین عکاسی و فیلمبرداری , استودیو فیلم و عکس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325