طرح تایپوگرافی یوم الله سیزده آبان گرامی باد

شناسه مطلب : 451442
ابعاد :29.7 در42سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

حروف نگاری یوم الله سیزده آبان گرامی باد

هنر تایپوگرافی، به‌عنوان یک رشته طراحی و هنر بصری، به معنای استفاده از حروف و متن‌ها به‌منظور ایجاد آثار هنری و بیان مفاهیم است. این هنر با ترکیب اندازه‌ها، وزن‌ها، رنگ‌ها و فضاهای منفی، شکل‌های زیبا و معناداری را به وجود می‌آورد که می‌تواند تأثیر عمیق‌تری بر بیننده بگذارد. تایپوگرافی نه‌تنها به زیبایی ظاهری نوشته‌ها کمک می‌کند، بلکه می‌تواند احساسات و مفاهیم خاصی را نیز منتقل کند و به‌نوعی یک زبان بصری ایجاد کند.

در دنیای امروز، تایپوگرافی در عرصه‌های مختلفی از جمله تبلیغات، طراحی وب، نشانه‌گذاری، و هنرهای تجسمی کاربرد دارد. طراحی تایپوگرافیک می‌تواند به برندها هویت منحصر به فردی ببخشد و پیامی خاص را به مخاطب منتقل کند. این هنر، با به‌کارگیری خلاقیت و تکنیک‌های نوین، به طراحان اجازه می‌دهد تا با طراحی حروف و متون، تجربه‌ای بصری و احساسی منحصر به فرد برای مخاطب ایجاد کنند.

از سوی دیگر، تایپوگرافی به‌عنوان یک ابزار ارتباطی، می‌تواند به ترویج فرهنگ‌ها و ایده‌ها کمک کند. طراحان با بهره‌گیری از انواع مختلف حروف و شیوه‌های نوشتاری، می‌توانند در ارتقای هویت فرهنگی و بصری جوامع نقش مهمی ایفا کنند. این هنر می‌تواند به عنوان ابزاری برای بیان هنری و اجتماعی در قالب پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد و در نهایت، باعث غنی‌تر شدن تجربه انسانی در دنیای مدرن شود.

تایپوگرافی یوم الله سیزده آبان گرامی باد یک نمونه از طراحی به این سبک می باشد که توسط ایران طرح بروی سایت جهت استفاده کاربران طراحی شده است.

 

عناصر تایپوگرافی یوم الله سیزده آبان گرامی باد

طرح تایپوگرافی یوم الله سیزده آبان گرامی باد

 ابتدا اتود آن به شکل دستی طراحی شده، سپس در فتوشاپ با استفاده از ابزار پینت به صورت برداری تکمیل شده، این تایپوگرافی به صورت لایه باز و قابل ویرایش و دانلود توسط کاربران می باشد. 

طرح با کیفیت و لایه باز تایپوگرافی 13 آبان را می توانید برای طراحی بنر مناسبتی روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی استفاده نمایید

مشخصات فنی تایپوگرافی یوم الله سیزده آبان گرامی باد

ابعاد:                                29.7 در42سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                               15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


تایپوگرافی , خوشنویسی , تایپوگرافی یوم الله سیزده آبان گرامی باد , حروف نگاری 13 آبان , خوشنویسی 13 آبان , طرح تایپوگرافی 13 آبان , حروف نگاری یوم الله سیزده آبان گرامی باد , خوشنویسی یوم الله سیزده آبان گرامی باد , کالیگرافی , طرح تایپوگرافی سیزده آبان , خوشنویسی سیزده آبان , 13 آبان , تایپوگرافی 13 آبان , یوم الله سیزده آبان گرامی باد , تایپوگرافی سیزده آبان , سیزده آبان , حروف نگاری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325