طرح تایپوگرافی وعده صادق 2

شناسه مطلب : 451320
ابعاد :42 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :17 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح تایپوگرافی وعده صادق 2

تایپوگرافی هنری است که به طراحی، تنظیم و آرایش حروف و واژگان می‌پردازد تا مفاهیم به صورت بصری جذاب‌تر و مؤثرتر به مخاطب منتقل شوند. این هنر، ترکیبی از زیبایی‌شناسی و عملکرد است که به انتقال پیام‌ها با وضوح و تأثیر بیشتر کمک می‌کند. در تایپوگرافی، هدف تنها نوشتن کلمات نیست، بلکه نمایش آن‌ها به گونه‌ای است که توجه مخاطب را جلب کرده و احساسات خاصی را برانگیزد. از این رو، تایپوگرافی به‌ویژه در رسانه‌های تبلیغاتی، پوسترها و برندینگ نقشی حیاتی ایفا می‌کند.

در تایپوگرافی، عناصر مختلفی نظیر نوع‌حروف (فونت)، اندازه، فاصله بین حروف (کرنینگ)، فاصله خطوط (لاین‌اسپیسینگ) و ترکیب‌بندی حروف با هم در خلق اثری منحصربه‌فرد دخیل هستند. هر یک از این عناصر با توجه به هدف و پیامی که باید منتقل شود، انتخاب می‌شوند. برای مثال، تایپوگرافی در یک کتاب کودکان باید رنگارنگ و شاد باشد، در حالی که تایپوگرافی یک مقاله علمی باید خوانا و ساده باشد تا مخاطب بتواند به راحتی متن را دنبال کند. تعادل و هماهنگی بین این عناصر باعث می‌شود پیام‌ها به بهترین شکل ممکن به مخاطب برسند.

تایپوگرافی همچنین ابزاری قدرتمند در ایجاد هویت بصری برندها و سازمان‌ها است. استفاده از یک سبک تایپوگرافی منحصربه‌فرد می‌تواند یک برند را از رقبا متمایز کند و هویت مشخصی به آن ببخشد. به همین دلیل، طراحان گرافیک با توجه به نوع پیام و احساس مورد نظر، از تایپوگرافی برای خلق آثار هنری و تبلیغاتی استفاده می‌کنند که هم زیبا و هم کاربردی باشد. تایپوگرافی نه تنها به تقویت پیام‌های نوشتاری کمک می‌کند بلکه به هنر تجسمی تبدیل می‌شود که ارتباط عمیق‌تری با مخاطب برقرار می‌کند.

تایپوگرافی وعده صادق 2، یک نمونه از طراحی به این سبک می باشد که توسط ایران طرح بروی سایت جهت استفاده کاربران طراحی شده است.

 

عناصر طرح تایپوگرافی وعده صادق 2

طرح تایپوگرافی  وعده صادق 2 

 ابتدا اتود آن به شکل دستی طراحی شده، سپس در فتوشاپ با استفاده از ابزار پینت به صورت برداری تکمیل شده، این تایپوگرافی به صورت لایه باز و قابل ویرایش و دانلود توسط کاربران می باشد. 

طرح با کیفیت و لایه باز تایپوگرافی وعده صادق 2 را می توانید برای طراحی بنر مناسبتی و سایر طرح های مرتبط با این طرح استفاده نمایید. 

 

 

مشخصات فنی تایپوگرافی وعده صادق 2

ابعاد:                                29.7 در42سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قرمز

سایز:                                17 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


نصرالله , حمله موشکی ایران , خوشنویسی وعده صادق 2 , حروف نگاری وعده صادق 2 , وعده صادق 2 , طرح تایپوگرافی وعده صادق 2 , انتقام سخت , خط نوشته وعده صادق 2 , وعده صادق 2 , تایپوگرافی وعده صادق 2 ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325