طرح تایپوگرافی جمعه سیاه

شناسه مطلب : 448928
ابعاد :42 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :46 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح تایپوگرافی جمعه سیاه

تایپوگرافی هنر و فن طراحی و چیدمان حروف است که در آن نحوه استفاده از حروف، فاصله‌ها، اندازه‌ها، و فرم‌ها به گونه‌ای انجام می‌شود که علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، پیام و مفهوم خاصی را به مخاطب منتقل کند.

این هنر، که ریشه در طراحی گرافیک و چاپ دارد، نقش مهمی در طراحی متون تبلیغاتی، پوسترها، کتاب‌ها، وب‌سایت‌ها و بسیاری از محصولات بصری دیگر دارد.

تایپوگرافی به‌طور خاص به این موضوع توجه دارد که چگونه حروف و کلمات نه تنها به عنوان عناصر زبانی بلکه به عنوان عناصر گرافیکی در فضا چیده شوند تا به بهترین شکل پیام را منتقل کنند.

تایپوگرافی به دلیل اهمیتش در ارتباط بصری، تأثیر زیادی بر تجربه کاربر و درک مخاطب دارد.

یک تایپوگرافی مناسب می‌تواند توجه مخاطب را به پیام اصلی جلب کرده و احساسات و واکنش‌های مختلفی را در او ایجاد کند.

برای مثال، استفاده از حروف بزرگ و ضخیم در یک پوستر می‌تواند حس قدرت و تأکید را به مخاطب منتقل کند، در حالی که حروف نازک و ظریف ممکن است حس آرامش و ظرافت را القا کنند.

همچنین، فاصله‌گذاری مناسب بین حروف و کلمات به خوانایی متن کمک می‌کند و باعث می‌شود که پیام به‌راحتی و بدون ایجاد خستگی در مخاطب منتقل شود.

در دنیای دیجیتال و چاپ، تایپوگرافی به یک عنصر کلیدی تبدیل شده است که هویت برندها را شکل می‌دهد و به ایجاد ارتباطات مؤثر کمک می‌کند.

انتخاب نوع فونت، اندازه، رنگ، و نحوه چیدمان حروف همه می‌توانند به شکلی که یک برند یا پیام در ذهن مخاطب ثبت می‌شود، تأثیر بگذارند.

تایپوگرافی علاوه بر اینکه به عنوان یک ابزار برای انتقال پیام عمل می‌کند، می‌تواند به‌طور همزمان به‌عنوان یک عنصر هنری مستقل نیز در نظر گرفته شود که در آن خلاقیت و نوآوری نقش مهمی در شکل‌دهی به تجربه بصری مخاطب ایفا می‌کنند.

تایپوگرافی جمعه سیاه ، یک نمونه از طراحی به این سبک می باشد که توسط ایران طرح بروی سایت جهت استفاده کاربران طراحی شده است.

 

عناصر طرح تایپوگرافی جمعه سیاه

طرح تایپوگرافی جمعه سیاه 

 ابتدا اتود آن به شکل دستی طراحی شده، سپس در فتوشاپ با استفاده از ابزار پینت به صورت برداری تکمیل شده، این تایپوگرافی به صورت لایه باز و قابل ویرایش و دانلود توسط کاربران می باشد. 

طرح با کیفیت و لایه باز تایپوگرافی جمعه سیاه را می توانید برای طراحی بنر مناسبتی و بنر روز 17 شهریور و سایر طرح های مرتبط با این طرح استفاده نمایید. 

 

 

مشخصات فنی تایپوگرافی  جمعه سیاه

ابعاد:                                29.7 در42سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی ، قرمز

سایز:                                46 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


هفده شهریور , طرح تایپوگرافی جمعه سیاه , تایپوگرافی17 شهریور , بنر 17شهریور , کالیگرافی جمعه سیاه , 17 شهریور , خط نوشته جمعه سیاه , جمعه سیاه , خوشنویسی جمعه سیاه , بنر هفده شهریور , تایپوگرافی جمعه سیاه , پوستر 17 شهریور , بنر گرامیداشت 17 شهریور , شهریور , هفده شهریور , قیام17 شهریور ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325