طرح بنر یلدا با یاد شهدا

شناسه مطلب : 437305
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :200 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر لایه باز شب یلدا

شب یلدا یکی از جشن‌های باستانی و مهم در فرهنگ ایران است که در شبانه روز انقلاب زمستان، به ویژه در آخرین شب پایان پذیرش سرداب فصل پاییز، جشن‌ها و مراسم مختلفی را به همراه دارد. این جشن در تقویم ایرانی به عنوان ابتدای فصل زمستان و بازگشت نور به زندگی شبانه‌روزی جشن گرفته می‌شود. اساساً نام "یلدا" از کلمه پهلوی "yat-ill" گرفته شده و به "زایش" و "نور" اشاره دارد.

چاپ بنرها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و ارتباطی موثر می‌تواند تأثیرات بسزایی در جشن‌ها و فعالیت‌های مرتبط با شب یلدا داشته باشد. بنرها می‌توانند با تصاویر زیبا و طراحی جذاب، جلب توجه مخاطبان را به شب یلدا دیگر افزایش دهند. از طریق الهام گیری از المان‌های گرافیکی مرتبط با شب یلدا، می‌توان به زیبایی و جلب توجه بصری طرح بنرها افزود.

بنرهای مخصوص شب یلدا می‌توانند اطلاعات مرتبط با برنامه‌ها، مراسمات، و جشن‌هایی که در این شب برگزار می‌شوند، را به واحدی گسترده از جامعه منتقل کنند. این اطلاع‌رسانی باعث افزایش حضور و مشارکت مردم در این جشنواره مهم می‌شود و نقش مهمی در حفظ و ارتقاء فرهنگ و آداب مرتبط با شب یلدا ایفا می‌کند. به طور خاص، بنرهای با پیام‌های دعوت‌آور و زیبا می‌توانند جذب توجه بیشتری را به شب یلدا و مراسمات مرتبط با آن ایجاد کنند، که در نهایت به حفظ این سنت باستانی و ترویج آن کمک می‌کند.

طراحی بنر لایه باز برای شب یلدا با زمینه کرم و تصویر شهدا می‌تواند به عنوان یک طرح معنوی و ارتباطی جهت گرامیداشت به همراه دعوت به مشارکت در این مراسم مهم، عمل کند. زمینه کرم به عنوان رنگی گرم و دلنشین، حس آرامش و تعامل را به مخاطبان منتقل می‌کند و تصویر شهدا به عنوان نمادی از فداکاری و ایثارگرایی، ارتباط این جشن با اراده و مقاومت را نشان می‌دهد.

  1. زمینه کرم و حس دلنشینی: زمینه کرم به عنوان رنگی آرام و زیبا، حس دلنشینی و آرامش را به مخاطبان منتقل می‌کند. این رنگ می‌تواند جلب توجه و ایجاد احساس گرمی و تعامل با محتوای بنر را تقویت کند.

  2. تصویر شهدا به عنوان نماد ایثار و مقاومت: انتخاب تصویر شهدا برای بنر، نمادی از فداکاری و ایثارگرایی در مقابل ظلم و فساد است. این تصویر می‌تواند ارتباط مستقیم بین شب یلدا و اراده مقاومتی که شهدا نشان دادند، ایجاد کند.

  3. استفاده از المان‌های گرافیکی معنوی: افزودن المان‌های گرافیکی مرتبط با شب یلدا و اراده شهدا، همچون نمادهای مرتبط با آتش، ستاره، و شجره‌ها، به جلب توجه و افزایش ارتباط مخاطبان با موضوع کمک می‌کند.

  4. تایپوگرافی زیبا: انتخاب یک فونت زیبا و متناسب با موضوع برای نوشته‌ها و شعارها، جلب توجه به متن و پیام‌های مهم بنر را تاکید می‌کند.

  5. فضای لایه باز: ایجاد فضای لایه باز با امکان ویرایش آسان تصاویر، متن‌ها و المان‌های دیگر، به کاربران امکان می‌دهد طرح را به نیازها و تغییرات مختلف تطبیق دهند و به راحتی آن را ویرایش کنند. این امکان به طراحان اجازه می‌دهد تا طرح را با توجه به شرایط مختلف تنظیم کرده و محتوا را به روز رسانی کنند.

بنر لایه باز شب یلدا ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر شب یلدا

طرح بنر شب یلدا شامل:متن یلدا با یاد شهدا ، عکس با کیفیت شهدا ، تصویر انار ، دیوان حافظ و متن مرتبط با مراسم شب یلدا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی شب یلدا، می توانید علاوه بر چاپ  بنر مناسبتی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر یلدا را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر شب یلدا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               200 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر یلدا با یاد شهدا
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر انار و عکس شهدا در طرح بنر شب یلدا
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

بنر یلدا با شهدا , تصویر سازی شب یلدا , شب یلدا با یاد شهدا , طرح بنر یلدا با شهدا , شب یلدا , یلدا 1402 , طرح PSD , پوستر پلدا , بنر تبریک یلدا , طرح بنر شب یلدا , طرح شب یلدا , شهدا , یلدا با شهدا 1402 , تصویر سازی یلدا , طرح پوستر شب یلدا , یلدا , یلدا با یاد شهدا , کارت پستال , بنر شب یلدا , مراسم شب یلدا , شب یلدا با شهدا , طرح , طرح لایه باز بنر شب یلدا , بنر مراسم یلدا با یاد شهدا , بنر یلدا , تصویر شهید قاسم سلیمانی , یلدا مبارک , پوستر شب یلدا , بنر لایه باز شب یلدا , کارت پستال شب یلدا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325