طرح بنر یلدا با سالمندان

شناسه مطلب : 437223
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :57 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مریم زنگلی
تصویر ساز : مریم زنگلی

طرح بنر گرامیداشت شب یلدا

شب یلدا یکی از جشن‌های مهم و سنتی در فرهنگ ایران است که در اولین شب زمستان، به ویژه در نخستین شب از ماه دی، برگزار می‌شود. این جشن در آستانه فرا رسیدن فصل سرما و طولانی‌تر شدن شب‌ها، با رنگارنگی از آتش‌افروزی، میوه‌خوری، و شعرخوانی همراه است. با توجه به اهمیت این رویداد، چاپ بنر می‌تواند تأثیرات بسزایی در ارتقاء این جشن و اشتراک سالمندان در آن ایجاد کند.

اولین تأثیر چاپ بنر در شب یلدا، اطلاع‌رسانی مؤثر و به‌روز درباره جزئیات مرتبط با برگزاری جشن است. این بنرها می‌توانند زمان و مکان برگزاری جشن، برنامه‌های مرتبط، و جزئیات دیگر را به واحد سالمندان منتقل کرده و اطمینان حاصل کنند که این افراد نیز به‌طور کامل از فرصت‌های شب یلدا بهره‌مند شوند.

دومین تأثیر چاپ بنر، ایجاد حس انسجام و اجتماعی در میان سالمندان است. این بنرها می‌توانند شعور اجتماعی را تقویت کرده و با ایجاد فضایی دوستانه و پویا، سالمندان را به شرکت فعّال در جشن دعوت کنند. این اتفاق باعث افزایش روحیه و انگیزه افراد مسن می‌شود.

سومین تأثیر این بنرها، ترویج فرهنگ و سنت‌های ایرانی در میان سالمندان است. با استفاده از تصاویر و متن‌های مرتبط با ارزش‌های ملی و فرهنگی، بنرها می‌توانند سالمندان را به یادآوری و تجلیل از تاریخچه و سنت‌های ایرانی تشویق کرده و به آن‌ها افتخار و ارادت به فرهنگ خود را تجربه کناند.

چهارمین تأثیر این بنرها، جلب توجه و افزایش حضور سالمندان در این جشن است. با طراحی بنرهای جذاب و مشوق، می‌توانند نقش مهمی در ایجاد انگیزه برای شرکت فعّال سالمندان در جشن یلدا داشته باشند.

پنجمین ویژگی این بنرها، امکان ارائه اطلاعات کمکی و خدمات به سالمندان است. این بنرها می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای اطلاع‌رسانی در مورد خدمات پزشکی، تفریحی، یا فرهنگی مرتبط با این جشن به سالمندان خدمت کنند و به ایجاد یک جشنواره یلدایی پویا و حمایتی برای این افراد کمک کنند.

بنر لایه باز شب یلدا ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز شب یلدا

طرح بنر شب یلدا شامل: تصویرسازی سالمند و متن مرتبط با شب یلدا با سالمندان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی شب یلدا، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت شب یلدا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر شب یلدا ، بنر شب یلدا ، بنر لایه باز شب یلدا ، بنر مناسبتی، بنر لایه باز یلدا

مشخصات فنی بنر گرامیداشت شب یلدا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                                57 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر گرامیداشت شب یلدا
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویرسازی سالمند در طرح بنر شب یلدا
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

تصویر سازی یلدا , تصویر سازی سالمند , طرح شب یلدا , طرح پوستر شب یلدا , تصویر سازی شب یلدا , بنر یلدا , شب یلدا , طرح , کارت پستال , بنر شب یلدا , کارت پستال شب یلدا , یلدا با سالمندان , پوستر شب یلدا , طرح بنر شب یلدا , پوستر پلدا , بنر تبریک یلدا , طرح PSD , یلدا , بنر یلدا با سالمندان , طرح لایه باز بنر شب یلدا , یلدا مبارک , بنر لایه باز شب یلدا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325