طرح بنر گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

شناسه مطلب : 431386
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :250 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/06/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

هفته دفاع مقدس در تقویم ایرانی به یادآوری دوران دفاع مقدس در جریان جنگ ایران و عراق (بین سال‌های 1360 تا 1368 هجری شمسی) اختصاص دارد و یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخی و ملی کشور است. این هفته به یادآوری شجاعت و تضحیات شهدا و جانفشانی نیروهای مسلح و مردم در دفاع از سرزمین و ملت ایران می‌پردازد. چاپ بنر‌ها و پوسترها به مناسبت هفته دفاع مقدس می‌توانند تأثیرات مهمی در جامعه داشته باشند.

یکی از اهداف مهم چاپ بنر‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس، ترویج اراده ملی و افزایش توجه مردم به ارزش‌های دفاعی و ملی است. این ابزارها می‌توانند پیام‌های معنوی و اخلاقی مرتبط با دفاع از وطن و تضحیات شهدا را به جامعه منتقل کنند و به تعهد مردم به امنیت و تمامیت اراضی ملی کمک کنند. همچنین، تصاویری از شهدا و جانفشانی‌های آن دوران می‌توانند به مردم اراده و ایثارگری در مسیر دفاع مقدس را نمایان کنند.

علاوه بر این، چاپ بنر‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس می‌توانند انرژی ملت در مسیر دفاع از ارزش‌ها و منافع ملی افزایش دهند و پیام‌هایی از ایمان به مبارزه علیه تهدیدات خارجی و پایبندی به اصول دینی و ملی را منتقل کنند. به طور کلی، چاپ بنر‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس می‌تواند ابزاری مؤثر در انتقال پیام‌های ملی و معنوی و ترویج اراده ملت در جامعه باشند.

بنر لایه باز هفته دفاع مقدس، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر هفته دفاع مقدس

طرح بنر هفته دفاع مقدس شامل: تصویر دانش آموز ، متن مدرسه سنگر است ، تصویر شهدا ، پرچم ایران و متن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی هفته دفاع، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر هفته دفاع می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر افقی لایه باز هفته دفاع مقدس

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                                250 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر هفته دفاع مقدس
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر دفاع مقدس
  • طراحی شیک و کاربردی بنر هفته دفاع مقدس

بازگشایی مدارس , طرح لایه باز بنر بازگشایی مدارس , بنر لایه باز , پرچم ایران , سالگرد دفاع مقدس , دانلود بنر هفته دفاع مقدس , بنر دفاع مقدس , بنر هفته دفاع مقدس , بنر psd دفاع مقدس , بنر لایه باز هفته دفاع مقدس , پرچم ایران , دانش آموز , مدرسه سنگر است , بنر گرامیداشت دفاع مقدس , بنر بازگشایی مدارس , هفته دفاع مقدس , رزمنده , بنر , طرح بنرهفته دفاع مقدس , بنر گرامیداشت هفته دفاع مقدس , بنر دفاع مقدس , طرح بنر , رزمنده ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325