طرح بنر گرامیداشت روز معلم

شناسه مطلب : 418635
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :100 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز معلم

روز معلم، روزی است که هر ساله در تاریخ 12 اردیبهشت به منظور تجلیل و تقدیر از معلمان برگزار می‌شود. این روز، به عنوان یکی از رویدادهای مهم و ارزشمند در تقویم آموزش و پرورش، نشان دهنده ارزش و اهمیتی است که جامعه برای معلمان قائل است.

در این روز، بسیاری از مدارس و موسسات آموزشی، جشن‌ها و مراسم‌هایی برگزار می‌کنند تا به تقدیر و تجلیل از معلمان بپردازند. چاپ بنر برای این روز نیز، به عنوان یکی از روش‌های مهم برای نشان دادن اهمیتی که جامعه برای آموزش و پرورش دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تاثیر چاپ بنر برای روز معلم به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم قابل توجیه است. از یک سو، بنر‌های چاپ شده، به عنوان یکی از روش‌های مهم برای تبلیغ و اعلام برنامه‌های جشن‌های روز معلم، در جامعه منتشر می‌شوند و باعث افزایش اطلاعات و آگاهی عمومی می‌شوند.

از سوی دیگر، طراحی و چاپ بنر‌های مناسب برای روز معلم، نشان دهنده اهمیتی است که به این روز در جامعه تعلق دارد. طراحی و چاپ بنر‌هایی با متن و شعارهایی که مضامین روز معلم را بیان می‌کنند و تصاویری از معلمان به عنوان سرپرستان آینده جامعه را نشان می‌دهند، افراد را به یادگیری و ادامه روند پیشرفتی در آموزش و پرورش تشویق می‌کند.

طرح بنر لایه باز روز معلم با زمینه آبی و تصویر شهید مطهری، یکی از طرح‌های مورد استفاده در این روز است که به دلیل طراحی زیبا و مفهومی که به عنوان نماد معلمان در بر دارد، بسیار محبوب است. در ادامه، پنج پاراگراف درباره این طرح بنر لایه باز برای روز معلم با زمینه آبی و تصویر شهید مطهری نوشته شده است:

  1. زمینه آبی این بنر، نمادی از صفا و پاکیزگی است و همچنین به نوعی نشان دهنده آرامش و اطمینان در آموزش و پرورش است. این رنگ در اکثر طرح‌های مرتبط با آموزش و پرورش، به دلیل این صفات استفاده می‌شود.

  2. تصویر شهید مطهری که در این بنر به کار رفته، نشان دهنده تلاش و کوشش معلمان در تحصیل و پرورش دانش‌آموزان است. شهید مطهری، یکی از شخصیت‌های معروف و افتخاری آموزش و پرورش در ایران است و نمادی از ایثار و تلاش برای تحقق اهداف آموزشی در جامعه است.

  3. طرح بنر لایه باز روز معلم با زمینه آبی و تصویر شهید مطهری، برای استفاده در بیشتر مدارس و مراکز آموزشی، بسیار مناسب است. زیرا این طرح به دلیل شناختی که در بین مردم دارد، به راحتی قابل شناسایی و تشخیص است.

  4. به دلیل اینکه این بنر به صورت لایه باز طراحی شده است، امکان تغییرات و ویرایش‌های بعدی در آن وجود دارد. برای مثال، در صورتی که بخواهید تصویر یک معلم خاص در جایگاه تصویر شهید مطهری قرار داده شود

    می‌توانید باز کردن فایل لایه‌ای بنر و جایگزین کردن تصویر مورد نظر، طرح جدیدی برای بنر خود ایجاد کنید.

    1. با توجه به اینکه این طرح بنر لایه باز در فرمت PSD طراحی شده است، برای استفاده در طرح‌های چاپی بسیار مناسب است. با باز کردن فایل در نرم‌افزار فتوشاپ، می‌توانید طرح را با رزولوشن و کیفیت بالا ذخیره کنید و برای چاپ در اندازه‌های مختلف، از آن استفاده کنید.

    در نهایت، طرح بنر لایه باز روز معلم با زمینه آبی و تصویر شهید مطهری، به دلیل طراحی زیبا، مفهومی و مناسب برای چاپ و استفاده در محیط‌های آموزشی، به عنوان یکی از بهترین طرح‌ها برای این روز شناخته می‌شود. استفاده از این طرح برای بنرها و پوسترهای روز معلم، می‌تواند به دلیلی که در طراحی آن به کار رفته، احساس قدردانی و تجلیل از معلمان را بیشتر کند.

بنر روز معلم، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز معلم

طرح بنر روز معلم شامل: تصویر شهید مطهری  و متن گرامیداشت روز معلم می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز معلم می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز معلم

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               100 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز معلم
  • هم نشینی مناسب رنگ  سفید و آبی با طرح بنر روز معلم
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت  شهید مطهری در طرح بنر روز معلم

 


معلم , بنر گرامیداشت روز معلم , بنر روز معلم , طرح بنر روز معلم , بنر لایه باز روز معلم , دانلود بنر لایه باز , بنر روز معلم psd , دانلود بنر روز معلم , شهید مطهری , روز معلم , طرح بنر روز معلم , طرح لایه باز روز معلم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325