طرح بنر گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی

شناسه مطلب : 444089
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :71 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح بنر روز ارتباطات و روابط عمومی

روز 27 اردیبهشت در تقویم ایرانی به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی جشن‌گرفته می‌شود. در این روز، اهمیت رسانه‌ها، فعالیت‌های ارتباطاتی و نقش روابط عمومی در جامعه بیشتر به طور ویژه تاکید می‌شود. برگزاری این روز به منظور ترویج ارتباطات مؤثر و بهبود ارتباطات در داخل جامعه و با جوامع دیگر است.

استفاده از بنرهای تبریک و تهنیت به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی در 27 اردیبهشت می‌تواند نقش مهمی در ترویج ارزش‌ها و اصول روابط عمومی ایفا کند. این بنرها با استفاده از شعارها، تصاویر و متن‌های مناسب به ارتقاء دانش و آگاهی مردم درباره اهمیت روابط عمومی و نقش آن در توسعه جامعه کمک می‌کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند به تشویق به فعالیت‌های مثبت در زمینه روابط عمومی و ارتباطات کمک کرده و اهمیت این حوزه را در ذهن مردم تقویت کنند.

از طرفی، بنرهای تبریک به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی می‌توانند به افراد مجموعه‌ها، شرکت‌ها، و سازمان‌ها این امکان را بدهند تا به عنوان یک فرصت مناسب برای ارتقاء و توسعه روابط عمومی داخلی و برون‌سازمانی استفاده کنند. این بنرها می‌توانند به ایجاد همبستگی و انسجام داخلی در سازمان‌ها کمک کرده و همچنین به تقویت روابط با مشتریان، مشارکت‌کنندگان، و انجمن‌ها در جامعه کمک کنند. در نتیجه، بنرهای تبریک به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ روابط عمومی مؤثر و بهبود ارتباطات در جامعه دارند.

بنر روز ارتباطات و روابط عمومی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز ارتباطات و روابط عمومی

طرح بنر روز ارتباطات و روابط عمومی شامل: تصویر کره زمین و متن گرامیداشت   روز ارتباطات و روابط عمومی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز ارتباطات و روابط عمومی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز ارتباطات و روابط عمومی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                              71 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز ارتباطات و روابط عمومی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز ارتباطات و روابط عمومی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر کره زمین در طرح بنر روز ارتباطات و روابط عمومی

PSD , ارتباطات , روز ارتباطات و روابط عمومی , ارتباطات و روابط عمومی , طرح بنر لایه باز ارتباطات , بنر روز ارتباطات و روابط عمومی , بنر روز جهانی ارتباطات , روز ارتباطات , دانلود بنر لایه باز , دانلود طرح لایه باز , روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی , 27 اردیبهشت , بنر روز ارتباطات , روابط عمومی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325