طرح بنر کلینیک فیزیوتراپی

شناسه مطلب : 341935
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید سورمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :58 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/09/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح لایه باز بنر فیزیوتراپی

فیزیوتراپی علمی است که نه تنها در بهبود کیفیت زندگی افراد نقش دارد، بلکه میتواند از ایجاد آسیب هم پیشگیری کند. هم بخشی از سیستم توانبخشی است و هم در مراقبت های حاد نقش دارد. به علاوه در حفظ عملکرد های حرکتی، مدیریت بیماری های مزمن و آموزش به بیمار و مراقب او، هم فعالیت می کند.

در هر مرحله ای از زندگی افراد، فیزیوتراپی می تواند کمک کننده باشد مثلا وقتی یک نفر بخاطر تصادف، بیماری و … توانایی جسمی و حرکتی اش را از دست داده است.

از نظر انجمن جهانی فیزیوتراپی تعریف این گونه است که:

“فیزیوتراپی به فرد کمک می کند تا توانایی هایش را افزایش دهد، یا در شخصی که بیماری پیش رونده مثل ام اس دارد توانایی هایش را حفظ کند و یا در کسی که یکسری از توانایی هایش را از دست داده است فعالیت ها و توانایی های جایگزین پیدا کند و به فرد آموزش های لازم را جهت حفظ حداکثر استقلال بدهد.”

بنر فیزیوتراپی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز فیزیوتراپی

طرح بنر فیزیوتراپی شامل: عکس با کیفیت اندام انسان، عکس با کیفیت از آناتومی بدن، ستون فقرات، وکتور مرتبط با کلینیک فیزیوتراپی، بکگراند گرافیکی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، جهت بازاریابی و تبلیغات گسترده تر در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

بنر فیزیوتراپی، بنر لایه باز فیزیوتراپی،طرح بنر کلینیک فیزیوتراپی، طرح بنر لایه باز کلینیک فیزیوتراپی، بنر مشاغل، عکس با کیفیت اندام انسان، عکس با کیفیت از آناتومی بدن، ستون فقرات، وکتور مرتبط با کلینیک فیزیوتراپی، بکگراند گرافیکی، لیبل ، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی بنر کلینیک فیزیوتراپی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                              PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                58 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر فیزیوتراپی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و طرح بنر مشاغل
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس با کیفیت آناتومی بدن انسان در طراحی بنر فیزیوتراپی
  • طراحی شیک و کاربردی بنر کلینیک فیزیوتراپی

فیزیوتراپی , بنر لایه باز کلینیک فیزیوتراپی , بنر کلینیک تخصصی فیزیوتراپی , دانلود psd‌ بنر کلینیک فیزیوتراپی , بیلبورد کلینیک فیزیوتراپی , کلینیک فیزیوتراپی , بنر مرکز تخصص فیزیوتراپی , بنر لایه باز فیزیوتراپی , دانلود طرح بنر کلینیک فیزیوتراپی , طرح لایه باز psd کلینیک پزشکی , طرح لایه باز بنر کلینیک فیزیوتراپی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325