طرح بنر کربلا برای پدر مادر

شناسه مطلب : 447633
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :60 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح بنر کربلا برای پدر مادر

زیارت کربلا، یکی از مهم‌ ترین و پر ارج‌ ترین مناسک دینی برای شیعیان است که هر ساله زائران بسیاری از نقاط مختلف جهان به این شهر مقدس سفر می‌ کنند تا با حضور در حرم امام حسین (ع) و دیگر اماکن مقدس، عبادت و تجدید میثاق کنند.

این سفر معنوی که با توجه به ارادت عمیق زائران به اهل بیت پیامبر انجام می‌ شود، به‌ ویژه در ایام خاص مانند اربعین و ماه محرم، به یکی از بزرگ‌ ترین تجمعات مذهبی تبدیل می‌ شود.

پس از بازگشت زائران، مراسم استقبال و خوشامد گویی، به‌ عنوان بخشی از جشن‌ های مذهبی، نقش مهمی در ارج نهادن به این سفر روحانی ایفا می‌ کند.

چاپ بنر های خیر مقدم برای زائران بازگشته از کربلا، به‌ طور ویژه می‌ تواند تأثیر زیادی در جشن گرفتن این مناسبت و ابراز احترام به زائران داشته باشد.

بنر های طراحی شده با پیام‌ های گرم و خوشامد گویی، می‌ توانند فضای شادی و استقبال را در اماکن عمومی و محل‌ های تجمع ایجاد کنند.

این بنر ها که معمولاً شامل شعار های مذهبی و تصاویر مرتبط با زیارت کربلا هستند، به‌ ویژه در مکان‌ های ورودی شهر ها یا در محل‌ های تجمع زائران، نقش مؤثری در بهبود تجربه بازگشت و ایجاد حس تعلق و احترام به زائران دارند.

علاوه بر جنبه‌ های عاطفی و معنوی، چاپ بنر خیر مقدم به‌ عنوان ابزاری تبلیغاتی و ارتباطی، می‌ تواند به جامعه و سایر افراد کمک کند تا با احترام بیشتری به زائران بازگشته نگاه کنند و ارزش‌ های مذهبی و فرهنگی را جشن بگیرند.

این عمل، نه‌ تنها نشان‌ دهنده قدر دانی از تلاش‌ ها و سفر معنوی زائران است، بلکه باعث تقویت پیوند های اجتماعی و دینی در میان اعضای جامعه می‌ شود.

با استفاده از طراحی‌ های مناسب و پیام‌ های مؤثر، بنر های خیر مقدم می‌ توانند به ارتقاء فرهنگ استقبال و تجلیل از مراسمات دینی کمک کنند.

طرح بنر خیر مقدم کربلا ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر خیر مقدم کربلا

طرح بنر کربلا شامل:

تذهیب و متن مرتبط با بنر خیر مقدم می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر خیر مقدم کربلا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

 

مشخصات فنی طرح بنر خیر مقدم کربلا

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید ، آبی

سایز:                                60 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر خیر مقدم کربلا
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح بنر خیر مقدم کربلا
  • طراحی ساده کاربردی بنر
  • استفاده مناسب از تذهیب در طراحی بنر خیر مقدم کربلا

 


بنر خوش آمد گویی , بنر زیارت کربلا , بنر لایه باز خیر مقدم , بنر کربلا , بنر خیر مقدم کربلا , بنر لایه باز زیارت کربلا , بنر کربلا بنر زیارت عتبات عالیات , بنر لایه باز , طرح گل , بنر , طرح بنر کربلا , بنر خیر مقدم , بنر بازگشت از کربلا , طرح لایه باز , تایپوگرافی زیارتتان قبول درگاه حق , گنبد امام حسین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325