طرح بنر پیام شهروندی نحوه صحیح شستن دست ها

شناسه مطلب : 436179
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :6 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

بنر لایه باز نحوه صحیح شستن دست ها


طرح لایه باز بنر پیام شهروندی در خصوص شستن دست‌ها یک راه بسیار موثر برای ارتقاء سلامت عمومی و پیشگیری از انتقال بیماری‌ها می‌باشد. این بنرها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی با هدف اطلاع‌رسانی به شهروندان در مکان‌های عمومی نصب می‌شوند و به آنها تذکیر می‌دهند که شستن دست‌ها یک عمل ضروری و اساسی در حفظ سلامتی است.

لایه باز این بنرها، شامل عناصر گرافیکی جذاب و پویا می‌شود که باعث جلب توجه شهروندان می‌شود. استفاده از رنگها، طراحی‌های زیبا و متن‌های کوتاه و واضح، ارتقاء تاثیر بنرها بر هدف اصلی خود یعنی افزایش آگاهی عمومی در خصوص اهمیت شستن دست‌ها را دارد.

همچنین، لایه باز این بنرها امکان تنظیم و تغییر سریع آنها را فراهم می‌کند. با توجه به تغییرات در شرایط بهداشتی یا تغییر فصل‌ها، می‌توان به راحتی محتوای بنرها را به‌روزرسانی کرده و پیام‌های جدیدی را منتقل کرد.

در نهایت، این بنرها نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ شهروندی سالم و ایجاد آگاهی در جامعه ایفا می‌کنند. با ترویج عمل شستن دست‌ها به عنوان یک عادت بهداشتی، می‌توان بهبود قابل توجهی در سلامت عمومی جامعه ایجاد کرد و از انتقال بیماری‌ها جلوگیری نمود.

عناصر طرح لایه باز بنر پیام شهروندی نحوه صحیح شستن دست ها

طرح بنر پیام شهروندی شامل:وکتور مرتبط با طرح بنر ، و نکات مهم نحوه صحیح شستن دست ها و متن پیام شهروندی مرتبط با نحوه صحیح شستن دست ها که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر پیام شهروندی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر پیام شهروندی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز پیام شهروندی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از وکتور مرتبط با در طرح بنر نحوه صحیح شستن دست ها

شستن دست , طرح استند نحوه صحیح شستن دست ها , شستن دست ها , استند نحوه صحیح شستن دست ها , نحوه صحیح شستن دست ها , بنر نحوه صحیح شستن دست ها , بنر پیام شهروندی , طرح بنر نحوه صحیح شستن دست ها ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325