طرح بنر پل ولادت حضرت علی اکبر (ع)و روز جوان

شناسه مطلب : 440666
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :63 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر سالروز ولادت حضرت علی اکبر

ولادت امام علی اکبر (ع)، فرزند بزرگوار و شجاع امام حسین (ع)، یکی از مناسبت‌های مهم و معنوی در تاریخ اسلام است که همواره به عنوان یک رویداد مورد توجه و ارزشمند در جامعه اسلامی جشن گرفته می‌شود. امام علی اکبر (ع) با شجاعت، ایمان و اخلاق برتر خود، نمونه‌ای بی‌بدیل از فداکاری و مقاومت در راه حق بوده است. چاپ بنر‌ها به مناسبت این روز، ابزاری مهم در تبلیغات و آگاه‌سازی از اهمیت این مناسبت و ارزش‌های آن استفاده می‌شود.

اولین تاثیری که چاپ بنر برای روز ولادت امام علی اکبر (ع) می‌تواند داشته باشد، افزایش آگاهی مردم نسبت به این مناسبت مهم است. با نصب بنر‌های مخصوص این روز در مکان‌های عمومی مانند خیابان‌ها، میدان‌ها و مراکز فرهنگی، می‌توان به مردم یادآوری کرد که این روز می‌تواند به عنوان فرصتی برای تأمل در ارزش‌های شجاعت و ایمان امام علی اکبر (ع) و نمونه‌های بزرگواری او مورد استفاده قرار گیرد.

دومین تاثیر این است که چاپ بنر به مناسبت ولادت امام علی اکبر (ع) می‌تواند به ترویج ارزش‌های شجاعت و ایمان کمک کند. این بنر‌ها می‌توانند پیام‌هایی حاوی انگیزه برای تقویت شجاعت و ایمان در مردم را به ارمغان بیاورند و به آن‌ها یادآوری کنند که مسیر امامت و رهبری برای رسیدن به بزرگترین اهداف و ارزش‌ها در زندگی باید پیروی شود.

سومین تاثیر این است که چاپ بنر‌ها به مناسبت روز ولادت امام علی اکبر (ع) می‌توانند به ترویج اتحاد و همبستگی در جامعه کمک کنند. این بنر‌ها می‌توانند به عنوان یک نقطه اتحاد و همبستگی بین افراد جامعه عمل کنند و با ایجاد انگیزه برای حضور فعال در مراسمات و برنامه‌های مشترک، اتحاد و همبستگی مردم را تقویت کنند و به ایجاد فضایی مثبت و سازنده در جامعه کمک کنند.

بنر لایه باز ولادت حضرت علی اکبر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز جوان

طرح بنر ولادت حضرت علی اکبر شامل: تایپوگرافی پسر ارشد ارباب خوش آمدی ، تذهیب ، نقوش مذهبی  و متن گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت علی اکبر (ع) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر  ولادت حضرت علی اکبر

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، بنفش

سایز:                               63 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز جوان
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و بنفش با طرح بنر ولادت حضرت علی اکبر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی پسر ارشد ارباب خوش آمدی و عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش مذهبی و تذهیب مناسب با طرح بنر ولادت حضرت علی اکبر

 

پوستر ولادت حضرت علی اکبر , طرح بنر ولادت حضرت علی اکبر , حضرت علی اکبر , پوستر ولادت حضرت علی اکبر , بنر ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان , طرح ولادت حضرت علی اکبر , دانلود طرح لایه باز روز جوان, طرح لایه باز دانلود , پوستر لایه باز روز جوان,بنر شهادت حضرت علی اکبر, پوستر روز جوان,  روز جوان , طرح روز جوان , بنر psd ,روز جوان , بنر روز جوان,بنر ولادت حضرت علی اکبر,بنر میلاد حضرت علی اکبر,تایپوگرافی علی اکبر , بنر تولد حضرت علی اکبر,روز جوان


طرح بنر روز جوان , بنر لایه باز روز جوان , طرح بنر ولادت حضرت علی اکبر , بنر روز جوان , بنر psd , تایپوگرافی پسر ارشد ارباب خوش آمدی , طرح روز جوان , تذهیب , روز جوان , طرح لایه باز بنر ولادت حضرت علی اکبر , طرح لایه باز دانلود , دانلود طرح لایه باز روز جوان , بنر ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان , طرح ولادت حضرت علی اکبر , حضرت علی اکبر , طرح لایه باز بنر روز جوان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325