طرح بنر پل وفات حضرت معصومه (س)

شناسه مطلب : 434009
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :153 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر وفات حضرت معصومه

رحلت حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) یکی از رویدادهای مهم و مذهبی در تاریخ اسلام است. حضرت معصومه دختر امام موسی کاظم (ع) و خواهر امام علی رضا (ع) بوده و معصومیت و پاکدامنی او از اصول مهم دینی می‌باشد. رحلت حضرت معصومه (س) موجب ماتم و اندوه در دل مسلمانان شده و مراسم‌های تأسف و ماتم در این روز برگزار می‌شود.

چاپ بنرها و تبلیغات مرتبط با رحلت حضرت معصومه (س) می‌توانند به ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی کمک کنند. این تبلیغات می‌توانند به یادآوری اهمیت عفت و پاکدامنی در اسلام و معنویتی که حضرت معصومه (س) نمایانگر آن بوده، کمک کنند. همچنین، می‌توانند به تعریف از شخصیت معصومه و زندگی او به عنوان یک مثال برای مسلمانان در ارتقاء اخلاق و پاکدامنی کمک کنند.

این تبلیغات می‌توانند به تعزیز معنویت و ارتباط مردم با دین و مذهب خدمت کنند و مسلمانان را به تأمل در ارث و معرفت حضرت معصومه (س) تشویق نمایند. به علاوه، می‌توانند به ایجاد انسجام و انسانیت در جامعه کمک کنند و مردم را به ارتقاء اخلاق و پاکدامنی در زندگی روزمره ترغیب نمایند. به طور کلی، چاپ بنرها و تبلیغات مرتبط با رحلت حضرت معصومه (س) می‌توانند به تعزیز ارزش‌های دینی و معنوی در جامعه کمک کنند و اهمیت معصومیت و پاکدامنی را تأکید کنند.

طراحی یک بنر لایه باز با زمینه قهوه‌ای و سبز برای یادآوری رحلت حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) می‌تواند به عنوان یک ابزار معنوی و مذهبی برای تجدید نظر در ارتباط مردم با دین و اخلاق خدمت کند.

  1. زمینه قهوه‌ای و سبز به عنوان نمایانگر زندگی و رشد: انتخاب زمینه قهوه‌ای و سبز در این بنر نمایانگر زندگی، امید و تجدید نظر در ارتباط مردم با ارزش‌های دینی و اخلاقی است.

  2. تصویر حضرت معصومه (س): تصویر حضرت معصومه (س) می‌تواند در بنر قرار گیرد تا اهمیت این شخصیت مذهبی عظیم را نشان دهد و مردم را به تعبد به او تشویق کند.

  3. متن‌ها و دعاهای مذهبی: در بنر، متن‌ها و دعاهای مذهبی مانند دعاهای اهل بیت (ع) و احادیث مرتبط با حضرت معصومه (س) می‌توانند اضافه شوند تا به ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی کمک کنند.

  4. تذهیب و نوشته‌های هنری: تذهیب و نوشته‌های هنری می‌توانند به زیبایی بنر افزوده شوند و اهمیت این رویداد مذهبی را تأکید کنند.

  5. اطلاعات تماس و آدرس وب‌سایت مرتبط با مراسم جشن رحلت حضرت معصومه (س): اطلاعات تماس و آدرس وب‌سایت مرتبط با مراسم جشن و رویدادهای مرتبط با رحلت حضرت معصومه (س) باید در بنر آمده تا مردم به راحتی به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشند و بتوانند در مراسم‌ها و جشن‌ها شرکت کنند.

این بنر می‌تواند به عنوان یک وسیله برای تعزیز معنویت، اخلاق و ارتباط مردم با دین و مذهب خدمت کند و به مسلمانان کمک کند تا در راه ارتقاء روحانیت و اخلاق اقدام نمایند و رحلت حضرت معصومه (س) را به عنوان یک فرصت معنوی برای تعبد و تأمل در ارزش‌های دینی تجربه کنند.

طرح بنر وفات حضرت معصومه توسط تیم ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر بنر لایه باز وفات حضرت معصومه

طرح بنر وفات حضرت معصومه شامل: کادر اسلیمی، تذهیب و متن تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س) می باشد که به صورت بسیار کاربردی توسط تیم خلاق ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت عرض تسلیت و همدردی با امت اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز وفات حضرت معصومه

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، سبز

سایز:                               153 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر سالروز وفات حضرت معصومه(س)
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی ، سبز با طرح بنر
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از المانهای با کیفیت مذهبی
  • طراحی تایپوگرافی در طرح بنر وفات حضرت معصومه(س)
  • طراحی کاربردی بنر وفات حضرت معصومه

بنر رحلت حضرت فاطمه معصومه , تذهیب , بنر سالروز وفات حضرت معصومه , طرح بنر حضرت معصومه , طرح بنر رحلت حضرت معصومه , بنر لایه باز وفات حضرت معصومه , طرح بنر وفات حضرت معصومه , بنر سالروز رحلت حضرت معصومه , بنر شهادت حضرت معصومه , بنر رحلت حضرت معصومه , وفات حضرت معصومه , رحلت و شهادت , بنر وفات حضرت معصومه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325