طرح بنر پل فروش جک و کرکره برقی

شناسه مطلب : 432999
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر جک و کرکره برقی

تبلیغات و چاپ بنر در شغل فروش جک و کرکره برقی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند و می‌توانند به رشد و موفقیت این نوع کسب و کار کمک کنند.

  1. جذب مشتریان جدید: تبلیغات و چاپ بنر در مکان‌های استراتژیک می‌توانند به جلب مشتریان جدید در شغل فروش جک و کرکره برقی کمک کنند. بنرها با طراحی جذاب و اطلاعات واضح می‌توانند مشتریان را به فروشگاه یا شرکت شما جذب کرده و توجه آن‌ها را به خدمات و محصولات شما جلب کنند.

  2. ترویج محصولات و خدمات: چاپ بنرها می‌توانند به ترویج محصولات و خدمات شما کمک کنند. با نمایش ویژگی‌ها و مزایای محصولات و خدمات جک و کرکره برقی خود در بنرها، می‌توانید مشتریان را به خرید و استفاده از آن‌ها ترغیب کنید و حجم فروش را افزایش دهید.

  3. تقویت شناخت برند: تبلیغات به عنوان ابزاری مهم برای تقویت شناخت برند در صنعت جک و کرکره برقی عمل می‌کنند. با ایجاد تصویر مثبت و تخصصی برای کسب و کار خود و ارتباط برند با کیفیت و اعتماد به‌سزای مشتریان، می‌توانید محبوبیت برند خود را افزایش دهید و در مقابل رقبا به برتری دست پیدا کنید.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ بنر در فروش جک و کرکره برقی به عنوان ابزارهای مهمی برای جذب مشتریان جدید، ترویج محصولات و خدمات، و تقویت شناخت برند عمل می‌کنند. با استفاده مناسب از این ابزارها می‌توانید به رشد و موفقیت کسب و کار خود در این صنعت کمک کنید و مشتریان را به خود جذب کنید.

طرح لایه باز بنر کارگاه جک و کرکره برقی، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر جک و کرکره برقی

طرح لایه باز بنر جک و کرکره برقی دوجداره شامل: تصویر جک و کرکره برقی ، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر جک و کرکره برقی

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش ، سفید

سایز:                               55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر جک و کرکره برقی
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش و سفید با طرح بنر
  • استفاده از  عکس باکیفیت درب ضد سرقت در طراحی بنر
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی  بنر

 


بنر پل فروشگاه درب ضد سرقت , طرح بنر درب های اتوماتیک , بنر پنجره چند جداره , طرح بنر پل فروشگاه درب و پنجره , بنر درب های اتوماتی , طرح لایه باز بنر جک و کرکره برقی , بنر درب و پنجره , بنر لایه باز درهای اتوماتیک , بنر درهای اتوماتیک , در اتوماتیک , طرح بنر فروشگاه درب و پجره , طرح بنر جک و کرکره برقی , جک و کرکره برقی , پنجره چند جداره , درب و پنجره , بنر فروشگاه درب و پنجره , بنر جک و کرکره برقی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325