طرح بنر پل فروشگاه لوازم خانگی

شناسه مطلب : 430194
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :34 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر لایه باز لوازم خانگی

تبلیغات و چاپ بنر به عنوان ابزارهای حیاتی در رشد و ارتقاء فروشگاه‌های لوازم خانگی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. این ابزارها به فروشندگان امکان می‌دهند تا بهتر دیده شده، محصولات خود را به مخاطبان معرفی کنند و مشتریان را به خرید و استفاده از لوازم خانگی ترغیب کنند.

  1. جلب توجه و افزایش شناخت‌پذیری: تبلیغات مناسب می‌توانند به فروشگاه‌های لوازم خانگی کمک کنند تا برند خود را در بازار بهبود دهند و شناخته‌شدگی بیشتری برای خود ایجاد کنند. با استفاده از تبلیغات در وسایل ارتباط جمعی مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی، امکان دسترسی به تعداد بیشتری از مخاطبان و مشتریان فراهم می‌شود.

  2. نمایش محصولات و ارزش افزوده آن‌ها: چاپ بنرها با تصاویر واضح از محصولات لوازم خانگی، به مشتریان اطمینان می‌دهند که محصولات با کیفیت و مورد نیاز را در فروشگاه پیدا می‌کنند. این تصاویر می‌توانند جزئیات محصولات و ارزش افزوده آن‌ها را به وضوح نشان دهند.

  3. ترویج تخفیفات و پیشنهادهای ویژه: از طریق چاپ بنرها می‌توان به مشتریان اطلاعات مرتبط با تخفیفات، پیشنهادهای ویژه و فروش‌های فصلی را ارائه داد. این تخفیفات می‌توانند مشتریان را به خرید و تجربه محصولات لوازم خانگی ترغیب کنند.

به طور کلی، ترکیب مناسب تبلیغات و چاپ بنر در شغل فروشگاه لوازم خانگی می‌تواند به افزایش شناخت برند، جذب مشتریان جدید، افزایش مبادلات تجاری و بهبود تجربه خرید مشتریان کمک کند. این ابزارها می‌توانند به فروشندگان کمک کنند تا با تبلیغات مناسب بهتر دیده شوند و موفقیت و افزایش فروش را به دست آورند.

فروشگاه های لوازم خانگی با ارائه انواع این لوازم نقش بسزایی در سهولت انجام کارهای روزمره خانه شده اند. تیم ایران طرح بنر لایه باز فروشگاه لوازم خانگی را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز فروشگاه لوازم خانگی

طرح بنر لوازم خانگی شامل:تصویر لوازم اشپزخانه ، عکس یخچال و لباسشویی  و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، نصب بیلبورد، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

بنر فروشگاه لوازم خانگی، طرح بنر لوازم خانگی، طرح بیلبورد فروشگاه لوازم خانگی، بنر لایه باز لوازم خانگی برقی، بنر لوازم خانگی برقی، بنر مشاغل،  عکس با کیفیت، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی بنر لایه باز لوازم خانگی 

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز ، بنفش

سایز:                               34 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر فروشگاه لوازم خانگی
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و بنفش با طرح بنر
  • طراحی بیلبورد با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از  عکس باکیفیت یخچال و لباسشویی و لوازم برقی در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر که مناسب شغل لوازم خانگی می باشد.

طرح لایه باز طرح بنر پل فروشگاه لوازم خانگی , طرح بیلبورد فروشگاه لوازم خانگی , لوازم منزل , لوازم خانگی , فروشگاه لوازم خانگی , بنر فروشگاه لوازم خانگی , بیلبورد فروشگاه لوازم خانگی , دانلود بنر فروشگاه لوازم خانگی , طرح بنر پل فروشگاه لوازم خانگی , طرح بنر فروشگاه لوازم خانگی , دانلود طرح بنر فروشگاه لوازم خانگی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325