طرح بنر پل شهادت حضرت فاطمه و دهه فاطمیه

شناسه مطلب : 435773
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :103 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز بنر پشت سن دهه فاطمیه

دهه فاطمیه به عنوان یک دوره مذهبی در اسلام، به یادآوری و سوگواری اتفاقات و رخدادهای حزن‌انگیز خاندان پیامبر اسلام، به ویژه شهادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام‌الله‌علیها) اختصاص دارد. این دهه در ماه‌های صفر و ربیع‌الاول، به ویژه در روزهای نخستین این دو ماه، مورد عزاداری قرار می‌گیرد. مردم شیعه در این دوره با شرکت در مراسمات مذهبی و اداء عزاداری‌ها، ارادت و احترام خود را به خاندان پیامبر نشان می‌دهند.

تاثیر چاپ بنر در جشنواره‌ها و مراسمات دهه فاطمیه بسیار مهم و قابل توجه است. بنرها به عنوان ابزارهای بصری و تبلیغاتی، توانایی دارند پیام‌ها و احساسات مرتبط با این دوره مذهبی را به جامعه منتقل کنند. با استفاده از طراحی‌های جذاب و شگفت‌انگیز، بنرها می‌توانند توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و ایجاد فضایی معنوی و عاطفی برای عزاداری‌ها فراهم کنند.

بنرها معمولاً شامل تصاویری از حضرت فاطمه و اهل بیت پیامبر (ص)، مضامین عزاداری و ارادت به این شخصیت‌ها می‌شوند. پیام‌های عمیق دینی و معنوی در بنرها، جامعه را به شرکت در مراسمات دهه فاطمیه دعوت می‌کنند. نصب بنرها در مساجد، حسینیه‌ها، خیابان‌ها و مکان‌های عمومی، جلب توجه مردم به این دوره مذهبی را افزایش داده و شرکت‌کنندگان را به افزایش میل به شرکت در مراسمات ترغیب می‌کند.

چاپ بنرها با ایجاد ارتباط مستقیم با جامعه و به اشتراک گذاری پیام‌های مهم مذهبی، در ترویج فرهنگ عزاداری و ارتقاء انگیزه مردم برای شرکت در این مراسمات عظیم نقش بسزایی ایفا می‌کنند. این وسیله‌های تبلیغاتی با تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری افراد، به ترویج ارادت به اهل بیت و تحمل معانا و تراژدی‌های آنان کمک می‌کنند.

بنر دهه فاطمیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر سن تسلیت ایام فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل: متن سرچشمه حیات است فاطمه ، نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تذهیب و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر سن ایام فاطمیه

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               103 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر سن شهادت حضرت فاطمه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا
  • استفاده از متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه
  • طراحی کاربردی بنر لایه باز دهه فاطمیه

طرح بنر شهادت حضرت فاطمه , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , تذهیب , بنر لایه باز دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه زهرا , طرح بنر دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) , شهادت حضرت فاطمه , بنر شهادت حضرت زهرا , بنر دهه فاطمیه , بنر شهادت حضرت فاطمه , دهه فاطمیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325