طرح بنر پل روز صنعت و معدن

شناسه مطلب : 424279
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :78 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز صنعت و معدن

روز صنعت و معدن در دهم تیرماه هر سال جشنی است که به منظور تجلیل از تلاش‌ها و دستاوردهای صنعتی و معدنی برگزار می‌شود. این روز یک فرصت بی‌نظیر است تا به تلاش‌های کارکنان، مهندسان و کارآفرینان در این حوزه‌ها احترام گذاشته و تأثیرات بزرگی که بر روند توسعه و رشد اقتصادی دارند، مورد توجه قرار دهیم.

چاپ بنر برای روز صنعت و معدن می‌تواند تأثیر مهمی در این رویداد داشته باشد. با استفاده از بنرهای چاپ شده، می‌توان اطلاعات و پیام‌های مرتبط با صنعت و معدن را به صورت گسترده و قابل دسترسی به عموم مردم منتقل کرد. این بنرها می‌توانند در مکان‌های عمومی، مراکز خرید، سازمان‌ها و شرکت‌ها نصب شده و توجه عمومی را به این صنایع عظیم جلب کنند.

تأثیر چاپ بنر در این روز علاوه بر جذب توجه عمومی، می‌تواند افتخار و اعتبار صنعت و معدن را برجسته کند. بنرها می‌توانند به عنوان نمادی قوی و قابل دیدن در جامعه عرضه شوند و افراد را به ارتباط با این صنایع ترغیب کنند. علاوه بر این، با استفاده از طراحی‌های خلاقانه و جذاب، می‌توان تمجید و تقدیر خود را نسبت به صنعت و معدن نشان داده و در جذب جامعه و ایجاد ارتباط مثبت با آنان مؤثر بود.

به طور کلی، چاپ بنرها در روز صنعت و معدن می‌تواند یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات و ارتباطات عمومی در این حوزه‌ها باشد. این بنرها، تأثیر بصری قوی دارند و می‌توانند با استفاده از طراحی‌های جذاب و پیام‌های مؤثر، مشارکت مردم را در تقویت و توسعه صنعت و معدن ترویج دهند.

بنر  روز صنعت و معدن، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز صنعت و معدن

طرح بنر روز صنعت و معدن شامل: تصویر کارکنان ، تایپوگرافی صنعت و معدن متن گرامیداشت روز صنعت و معدن می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز صنعت و معدن  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز صنعت و معدن

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               78 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز صنعت و معدن
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح بنر روز صنعت و معدن
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از  تایپوگرافی  صنعت و معدن در طرح بنرروز صنعت و معدن

بنر روز صنعت و معدن , بنر لایه باز روز صنعت و معدن , دانلود طرح بنر صنعت و معدن , طرح بنر صنعت و معدن , بنر روز ملی صنعت و معدن , صنعت و معدن ایران , صنعت و معدن , دهم تیر ماه روز صنعت و معدن , روز ملی صنعت و معدن , بنر روز دهم تیر صنعت و معدن , تایپوگرافی صنعت و معدن , ۱۰ تیر روز صنعت و معدن , روز صنعت و معدن , بنر نمایشگاه صنعت و معدن , دانلود psd بنر روز صنعت و معدن ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325