طرح بنر پل روز دانشجو

شناسه مطلب : 436279
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :180 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر روز دانشجو

روز دانشجو یکی از جشن‌های مهم و جذاب در تقویت ارتباط دانشجویان با محیط دانشگاهی و افزایش همبستگی در جامعه دانشجویی است. این رویداد سالانه با هدف تجلیل از تلاش و پیشرفت دانشجویان، ترویج فرهنگ تحصیل و ایجاد انگیزه برای شرکت فعال در فعالیت‌های دانشجویی برگزار می‌شود. یکی از ابزارهای کلیدی در ترویج و اطلاع‌رسانی درباره این روز، استفاده از بنرهای تبلیغاتی است.

چاپ بنرها باعث ایجاد ارتباط بصری قوی با دانشجویان می‌شود. طراحی جذاب و خلاقانه بنرها، توانایی جلب توجه و ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان را دارد. بنرها معمولاً شامل شعارها و تصاویر جذابی هستند که احساسات و انگیزه‌های دانشجویان را تحریک می‌کنند و آنان را به شرکت فعال در فعالیت‌های روز دانشجو ترغیب می‌کنند.

تأثیر چاپ بنرها بر تشویق و افزایش شرکت دانشجویان در رویدادهای مرتبط با روز دانشجو بسیار محسوس است. این بنرها اطلاعات کلیدی مانند تاریخ، مکان و برنامه‌های جانبی را به وضوح منتقل می‌کنند و به دانشجویان امکان مشارکت در این روز را با دانستن اطلاعات دقیق و کامل فراهم می‌کنند.

چاپ بنرها همچنین به عنوان وسیله‌ای فعال در ارتقاء هویت و شخصیت روز دانشجو عمل می‌کنند. طراحی زیبا و هوشمندانه بنرها، باعث افزایش تأثیرگذاری این روز در ذهن دانشجویان می‌شود و آنان را به شرکت فعال‌تر و شورانگیزتر در مراسمات و فعالیت‌های مرتبط با این روز ترغیب می‌کند.

در نتیجه، چاپ بنرها به عنوان یک ابزار ارتباطی و تبلیغاتی قوی، نقش مهمی در موفقیت و جذابیت روز دانشجو ایفا می‌کند و تأثیرگذاری بیشتری در شرکت دانشجویان در این رویداد فراهم می‌کند.

بنر لایه باز گرامیداشت روز دانشجو، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنرروز دانشجو

طرح بنر روز دانشجو شامل:عکس ایرانی دانشجو ، تذهیب، کادر مذهبی، عکس ایرانی، طرح گل، کادر اسلیمی، پرچم ایران و متن گرامیداشت روز دانشجو می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز دانشجو، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز دانشجو می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر روز دانشجو، بنر روز دانشجو، بنر لایه باز روز دانشجو، بنر مناسبتی، بنر لایه باز، تایپوگرافی، تایپوگرافی دانشجو، عکس ایرانی دانشجو، تذهیب، کادر مذهبی، عکس ایرانی، طرح گل، کادر اسلیمی، پرچم ایران، متن گرامیداشت روز دانشجو

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز دانشجو

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               180 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز دانشجو
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر روز دانشجو
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از عکس ایرانی دانشجو در طرح بنر روز دانشجو
  • استفاده از تایپوگرافی دانشجو در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز دانشجو

دانشجو , پرچم ایران , بنر لایه باز روز دانشجو , طرح بنر روز دانشجو , بنر روز دانشجو , دانشجو , بنر گرامیداشت روز دانشجو , بنر گرامیداشت روز دانشجو تایپوگرافی دانشجو , آیت الله خامنه ای ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325