طرح بنر پل رحلت حضرت زینب (س)

شناسه مطلب : 428638
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :82 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر رحلت حضرت زینب (س)

رحلت حضرت زینب (س)، دختر بزرگ امام علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س)، به یکی از صفحات تاریخ بزرگ اسلام تبدیل شده است. او در عهد امام حسین (ع)، همراه خانواده امامی به سوی کربلا حرکت کرد تا در مقابل ستم و ظلم یزیدیان واقفی برای عالمان و مردم عالم اسلام شود. حضرت زینب (س) با شجاعت، صداقت و تضحیاتش در راه حق، به عنوان نمادی از مقاومت و پایبندی به اصول دینی مورد احترام و تقدیر قرار گرفت.

تاثیر چاپ بنر برای یادآوری رحلت حضرت زینب (س) بسیار ارزشمند و مؤثر است. چاپ بنرها به عنوان وسیله‌ای ارتباطی قوی، امکان انتشار پیام‌های مذهبی و اخلاقی را به دست می‌دهند. با چاپ بنرها، می‌توان به جامعه‌ی مخاطب پیام‌های مهمی ارسال کرد و آن‌ها را با وقوف به زندگی و تجربیات حضرت زینب (س) آشنا کرد. این اقدام به فرهنگ‌سازی، افزایش اطلاعات دینی و تقویت روحیه ایمانی افراد کمک می‌کند.

چاپ بنرهای مرتبط با رحلت حضرت زینب (س) می‌تواند در ترویج ارزش‌های انسانی، اجتماعی و دینی کمک کند. این بنرها می‌توانند انگیزه‌بخش باشند و افراد را به رفتارهای صالحه و پیروی از مثال‌های زندگی حضرت زینب (س) ترغیب کنند. به وسیله چاپ بنرها، می‌توان بازآفرینی و تجدید نظر در مسائل اجتماعی و فرهنگی را ترویج داد و تفکر اسلامی را در جامعه تقویت کرد.

به طور خلاصه، رحلت حضرت زینب (س) به عنوان یکی از بزرگترین نمادهای مقاومت، ایثار و پایبندی به اصول دینی در تاریخ اسلام مورد تجلیل قرار دارد. تاثیر چاپ بنرها در یادآوری این شخصیت بزرگ و منجر به ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی در جامعه می‌تواند موثر و معنی‌دار باشد و به تعمیق ارتباط افراد با معارف اسلامی کمک کند.

بنر وفات حضرت زینب (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر وفات حضرت زینب (س)

طرح بنر وفات حضرت زینب (س) شامل: تصویر مناسب ، و متن تسلیت وفات حضرت زینب (س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر رحلت حضرت زینب (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز وفات حضرت زینب (س)

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید

سایز:                                82 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر رحلت  حضرت زینب (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح بنر وفات حضرت زینب (س)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی مناسب با طرح بنر وفات حضرت زینب (س)

 


متن وفات حضرت زینب , پوستر وفات حضرت زینب , بنر لایه باز , پوستر , بنر تسلیت , وفات حضرت زینب , طرح لایه باز وفات , طرح لایه باز بنر رحلت حضرت زینب , رحلت حضرت زینب , طرح لایه باز وفات حضرت زینب , بنر لایه باز وفات حضرت زینب , بنر رحلت حضرت زینب , PSD , بنر وفات حضرت زینب , طرح بنر رحلت حضرت زینب , طرح لایه باز بنر وفات حضرت زینب , پوستر حضرت زینب , حضرت زینب , بنر افقی وفات حضرت زینب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325