طرح بنر پل اربعین حسینی

شناسه مطلب : 429846
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :315 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر لایه باز ثبت نام اربعین 

اربعین حسینی، مراسم عزاداری و ترحم بر سوگ امام حسین (ع) و یاران باوفایش در راه پیشروی به سوی کربلا، چهل روز پس از عاشورای تاریخی است که در آن اربعینیان به زیارت حرم امام حسین (ع) در کربلا می‌پردازند. این مراسم، نمادی از مقاومت علیه ظلم و ستم و تلاش برای حفظ اصول دینی و اخلاقی است که تاکید بر کرامت انسان و عدالت دارد. هر ساله میلیون‌ها زائر از سراسر جهان به سوی کربلا حرکت می‌کنند تا در این مراسم شرکت کرده و با انسانیت، شجاعت و صبر امام حسین (ع) آشنا شوند.

چاپ بنر‌ها به عنوان یکی از روش‌های ارتباطی و تبلیغاتی موثر، تاثیر بسزایی در ترویج و اطلاع‌رسانی درباره اربعین حسینی دارد. این بنر‌ها با استفاده از تصاویری از مراسم‌ها و نمادهای معنوی مرتبط با این رویداد، به افراد کمک می‌کنند تا اطلاعات کافی در مورد این مراسم را کسب کنند. همچنین، از طریق بنر‌ها می‌توان به انگیزه‌بخشی بیشتر به مردم برای شرکت در این مراسم‌ها پرداخت و اهمیت این رویداد مذهبی و فرهنگی را برجسته ساخت.

به علاوه، چاپ بنر‌های مختلف در محل‌های عمومی، خیابان‌ها، مراکز تجاری و مساجد می‌تواند به شیوه‌ای قابل توجه، افراد را به سوی مشارکت در مراسم‌های اربعین ترغیب کند. این ابزار ارتباطی به ویژه برای جوانان و نسل‌های جدید که با تکنولوژی‌ها و رسانه‌های دیجیتالی بیشتر ارتباط دارند، بسیار مؤثر است و می‌تواند به نحوی مدرن و جذاب به آنان اطلاع‌رسانی کند. در نتیجه، چاپ بنر‌ها به عنوان یک ابزار ارتباطی قوی، تاثیر مثبتی در ترویج و اطلاع‌رسانی درباره اربعین حسینی و اهمیت آن دارد.

طراحی بنر لایه باز با زمینه آبی و بنفش، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و ارتباطی مؤثر، می‌تواند در ترویج مراسم اربعین حسینی و جذب توجه مخاطبان نقش مهمی ایفا کند. آبی به عنوان نماینده آسمان و بنفش به عنوان نماینده اشرافیت و توازن رنگی‌های انتخابی، ابعاد معانی عمیقی را در این بنر فراهم می‌کنند.

در این طرح، زمینه آبی بازتاب آرامش و پایداری را به مخاطبان القا می‌کند. انتخاب این رنگ در زمینه بنر، تصویری از آسمان آرام و صاف را در ذهن ایجاد می‌کند، که با آرامش و امنیتی که اربعین حسینی با خود به همراه دارد، همخوانی دارد.

از طرفی، رنگ بنفش به عنوان نماینده اشرافیت و مرموزیت، ابعاد متفاوتی از این مراسم را نشان می‌دهد. با ترکیب این دو رنگ در بنر، مخاطبان احساس تعادل و ارتباط با مفاهیم عمیق مراسم اربعین حسینی را تجربه می‌کنند.

لایه باز در این طراحی اجازه می‌دهد تا اطلاعات متنوعی همچون شعارها، تاریخ‌ها، توضیحات و تصاویر مرتبط با مراسم را به‌روزرسانی و تغییر دهید. این امکان باعث می‌شود تا طرح بنر با آخرین اطلاعات و محتوا به مخاطبان ارائه شود و جذب توجه بیشتری داشته باشد.

بنابراین، طراحی بنر لایه باز با زمینه آبی و بنفش، از طریق انتقال احساسات آرامش، اشرافیت و تعادل، می‌تواند به ترویج مفاهیم اربعین حسینی کمک کرده و به‌طور مؤثری در جذب توجه مخاطبان و اطلاع‌رسانی بهتر به این مراسم مهم کمک نماید.

بنر لایه باز تسلیت اربعین، توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر تسلیت  اربعین حسینی

طرح بنراربعین حسینی شامل: تصویر سازی ، تایپوگرافی ، کادر مذهبی ، تذهیب  و متن تسلیت اربعین حسینی می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز اربعین 

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، بنفش

سایز:                               315 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز اربعین حسینی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و بنفش با طرح بنر اربعین
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی و اسلامی در طرح بنر
  • استفاده از متن مرتبط  با طرح بنر اربعین
  • طراحی شیک تایپوگرافی مرتبط با طرح بنر

طرح بنر اربعین حسینی , اربعین حسینی , طرح بنر پل اربعین , طرح بنر , اربعین , بنر تسلیت اربعین حسینی , بنر اطلاعیه اربعین , بنر پل , بنر , بنر اطلاع رسانی اربعین , بنر اربعین حسینی , طرح لایه باز بنر بنر ثبت نام اربعین , طرح بنر بنر ثبت نام اربعین , بنر پل اربعین , دانلود بنر اربعین , بنر لایه باز اربعین حسینی , بنر اطلاع رسانی ثبت نام اربعین , طرح بنر تسلیت اربعین حسینی , طرح بنر اربعین حسینی , بنر اطلاعیه اربعین حسینی , بنر ثبت نام اربعین , بنر اطلاع رسانی اربعین , بنر مناسبتی , بنر اربعین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325