طرح بنر پلاکارد تسلیت محرم

شناسه مطلب : 426525
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :86 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح بنر افقی تسلیت ماه محرم

ماه محرم، ماهی است که در تقویم اسلامی، از ماه‌های مقدس و برکت‌بخش شمرده می‌شود و در آن حادثه تلخ استشهاد امام حسین (ع) و یاران باوفایش در واقعه عاشورا روی داده است. این ماه برای جامعه مسلمان شیعه دارای اهمیت و ارزش بسیاری است و روزهای اول تا دهم این ماه به عنوان ایام عزاداری و سوگواری امام حسین و یاران او، برگزار می‌شود.

تأثیر چاپ بنر برای این روزهای محترم، می‌تواند به عنوان یکی از وسایل ارتباطی موثر در اطلاع‌رسانی و به اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به برنامه‌ها و مراسم عزاداری در جامعه مسلمان شیعه مورد توجه قرار گیرد. بنرهایی که با محوریت این مناسبت تهیه و چاپ می‌شوند، به دلیل موضوع خاص خود، توانایی جلب توجه و ایجاد ارتباط عمیق‌تر با مخاطبین را دارند.

استفاده از بنرها در ایام محرم و عاشورا می‌تواند به عنوان ابزاری مؤثر برای اطلاع‌رسانی در مساجد، حسینیه‌ها، ادارات، مراکز فرهنگی و اجتماعی، مدارس و دیگر نقاط عمومی مورد استفاده قرار گیرد. این بنرها می‌توانند شامل اطلاعات مربوط به برنامه‌ها، سخنرانی‌ها، مراسم عزاداری، نحوه مشارکت مردم و سایر جزئیات مرتبط با این ایام مقدس باشند.

همچنین، از دیگر تأثیرات مثبت چاپ بنر در این روزها می‌توان به تقویت هویت فرهنگی و مذهبی جامعه محلی، ایجاد انگیزه و شور و شعور عزاداری در مردم، توسعه احساس وحدت و همبستگی در جامعه و ترویج فرهنگ عاشورایی اشاره کرد. از این رو، استفاده هوشمندانه از بنرها و تبلیغات مرتبط با این روزها، می‌تواند به نحوه‌ی خاصی به ترویج ارزش‌ها و انسانیت اهل بیت عصمت و طهارت، از جمله امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان، کمک کند.

طرح لایه باز بنر افقی عزاداری محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر افقی محرم

طرح بنر پلاکارد محرم شامل: تذهیب کادر اسلیمی و متن تسلیت ماه محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر محرم(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی بنر افقی ایام محرم

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               86 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز افقی عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر محرم
  • استفاده مناسب از تذهیب و متن تسلیت ماه محرم در طرح بنر افقی عزاداری محرم

طرح بنر ایام محرم , طرح پلاکارد , بنر ماه محرم , بنر ایام محرم , ماه محرم , بنر ماه محرم , طرح پلاکارد محرم , بنر ایام سوگواری محرم , بنر افقی ماه محرم , طرح بنر ماه محرم , محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , دانلود بنر محرم , طرح بنر تسلیت محرم , دانلود بنر لایه باز محرم , ایام سوگواری محرم , دانلود بنر افقی تسلیت ماه محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم , پلاکارد ماه محرم , بنر سالروز شهادت امام حسین , پلاکارد , بنر محرم , دانلود بنر ماه محرم , طرح بنر افقی ماه محرم , طرح بنر تسلیت محرم , طرح بنر محرم , بنر لایه باز محرم , بنر تسلیت محرم , بنر افقی تسلیت ماه محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325