طرح بنر پشت منبر تسلیت محرم

شناسه مطلب : 446206
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :161 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر پشت منبر محرم

ماه محرم به عنوان یکی از ماه‌های مقدس در تقویم اسلامی، همواره به خاطر رویدادهای تاریخی و معنوی که در آن رخ داده، اهمیت زیادی دارد. این ماه با وقوع واقعه تلخ و تأثیرگذار کربلا و استشهاد امام حسین (ع) و یاران باوفایش، به یادگار ماندگاری از دفاع از اصول دینی و مقابله با ظلم و ستم شناخته می‌شود. پیروان اهل‌بیت (ع) در این ماه، به عنوان ماه عزاداری و ماتم، با برپایی مراسم‌های مذهبی و عزاداری، به یاد و شهادت امام حسین (ع) و یارانش می‌افتند و به ارزش‌ها و آموزه‌های آنان احترام می‌گذارند.

چاپ بنرهای تبلیغاتی در این روزها و به خصوص در ماه محرم، نقش مهمی در بیان هدف و اهداف این مراسمات دارد. این بنرها با نمایش تصاویر و پیام‌های مرتبط با امام حسین (ع) و سایر ائمه اهل‌بیت (ع)، همچنین با انتقال پیام‌های معنوی و ارزشمند از جمله تضحیات، صبر، عدالت و مبارزه با ستم، به مخاطبان کمک می‌کنند تا با مفاهیم و ارزش‌هایی که در این مراسمات بیان می‌شود، آشنا شوند. این بنرها همچنین به عنوان ابزاری برای اطلاع‌رسانی درباره زمان و مکان مراسمات عزاداری و شبهای قدر نیز به کار می‌روند و از این طریق، مخاطبان را به شرکت فعال‌تر در این مراسمات دینی و فرهنگی دعوت می‌کنند.

به علاوه، بنرهای تبلیغاتی در ماه محرم می‌توانند به عنوان یک وسیله برای ترویج ارزش‌های انسانی و اخلاقی اسلامی نیز عمل کنند. این بنرها با ابراز پیام‌هایی از قبیل وحدت، همبستگی، محبت، و مبارزه با ستم و سرکوبی، به تقویت ارزش‌های اجتماعی و انسانی در جامعه کمک می‌کنند و در این راستا به بهبود فضای اجتماعی و تقویت ارتباطات اجتماعی می‌انجامند. به طور کلی، چاپ بنرهای تبلیغاتی در ماه محرم نه تنها به تقویت هویت دینی و فرهنگی جامعه کمک می‌کنند، بلکه به ترویج ارزش‌های انسانی و دینی اسلامی نیز می‌پردازند و در این راستا نقش موثری ایفا می‌کنند.

طرح لایه باز بنر پشت منبر محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر پشت منبر محرم

طرح بنر پشت منبر محرم شامل: تایپوگرافی لبیک یا حسین ،  کادر تذهیب، کادر اسلیمی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر پشت منبر ایام محرم

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               161 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر پشت منبر لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی لبیک یا حسین در طرح بنر ماه محرم

دانلود طرح بنر ایام محرم , بنر ایام محرم , طرح بنر محرم , بنر ایام سوگواری محرم , بنر ماه محرم , اسلیمی , بنر سالروز شهادت امام حسین , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , دانلود بنر محرم , بنر منبر , تایپوگرافی لبیک یا حسین , بنر محرم , دانلود بنر لایه باز محرم , طرح بنر محرم , طرح بنر تسلیت محرم , طرح بنر ماه محرم , ماه محرم , بنر تسلیت محرم , محرم , طرح بنر ایام محرم , تذهیب , بنر ایام شهادت امام حسین , دانلود بنر ماه محرم , بنر عزاداری محرم , بنر لایه باز محرم , طرح بنر منبر , بنر عاشورا , بنر ماه محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325