طرح بنر پشت سن مراسم شیرخوارگان حسینی

شناسه مطلب : 446764
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :78 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر پشت سن مراسم شیرخوارگان حسینی

ماه محرم، نخستین ماه تقویم هجری قمری، از اهمیت و جایگاه ویژه‌ ای در فرهنگ اسلامی، به‌ویژه در میان شیعیان برخوردار است.

این ماه با واقعه‌ ی کربلا و شهادت امام حسین (ع) و یاران وفا دارش در روز عاشورا پیوند خورده است.

مسلمانان در این ایام با برگزاری مراسم عزا داری، روضه‌ خوانی، و نوحه‌ خوانی به یاد این واقعه‌ ی تلخ و حماسه‌ ی بزرگ می‌ پردازند.

محرم به عنوان نمادی از ایستادگی در برابر ظلم و نابرابری و یاد آور ارزش‌ های انسانی و اخلاقی نظیر فداکاری، ایثار، و عدالت است.

چاپ بنر های محرم یکی از روش‌ های مؤثر برای اطلاع‌ رسانی و ترویج مراسم و آیین‌ های این ماه محسوب می‌ شود.

این بنر ها که اغلب حاوی تصاویری از واقعه‌ ی کربلا، آیات قرآنی، احادیث و اشعار مرتبط با امام حسین (ع) هستند، نقش مهمی در جلب توجه عمومی و دعوت مردم به شرکت در مراسم عزاداری ایفا می‌ کنند.

استفاده از بنر ها به دلیل قابلیت بصری بالا و توانایی در انتقال پیام به شکلی سریع و گسترده، ابزار مؤثری برای افزایش آگاهی و مشارکت مردم در این مراسم به شمار می‌ آید.

بنر های محرم علاوه بر وظیفه‌ ی اطلاع‌ رسانی، در ایجاد فضای معنوی و روحانی نیز بسیار تأثیر گذار هستند.

طراحی‌ های هنری و زیبا همراه با استفاده از رنگ‌ های سنتی مثل مشکی، سبز و قرمز، حس و حال خاصی به جامعه می‌ بخشد و افراد را به تفکر و تأمل درباره‌ ی واقعه‌ ی کربلا و پیام‌ های آن دعوت می‌ کند.

این بنر ها با ارائه محتوای آموزشی و اخلاقی، می‌ توانند جامعه را به سمت ارزش‌ های انسانی و دینی سوق دهند و اهمیت واقعه‌ ی عاشورا را برای نسل‌ های مختلف تبیین کنند.

تأثیر چاپ بنر برای محرم، فراتر از جنبه‌ های اطلاع‌ رسانی و معنوی است و به تقویت هویت مذهبی و فرهنگی جامعه نیز کمک شایانی می‌ کند.

نمایش پیام‌ های مرتبط با محرم در فضا های عمومی، علاوه بر افزایش آگاهی و شناخت مردم از این واقعه‌ ی تاریخی، آنان را به مشارکت در فعالیت‌ های اجتماعی و مذهبی ترغیب می‌ کند.

این بنر ها به ایجاد وحدت و همبستگی اجتماعی در جامعه یاری می‌ رسانند و باعث می‌ شوند افراد در یک هدف مشترک، یعنی بزرگداشت نهضت عاشورا و پیام‌ های انسان‌دوستانه آن، گرد هم آیند.

طرح لایه باز بنر همایش شیرخوارگان حسینی، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شیرخوارگان حسینی

طرح  بنر مراسم شیرخوارگان شامل: 

تایپوگرافی شیرخوارگان حسینی ، تصویر نوزاد و متن مرتبط در طرح بنر  می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر همایش شیرخوارگان حسینی

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               78 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز شیرخوارگان حسینی
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی شیر خوارگان حسینی در طرح بنر شیرخوارگان حسینی
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی در طرح بنر شیرخوراگان حسینی

کادر اسلیمی , بنر ماه محرم , بنر عاشورا , طرح بنر محرم , تایپوگرافی شیر خوارگان حسینی , بنر ایام شهادت امام حسین , بنر عزاداری محرم , بنر لایه باز محرم , طرح بنر تسلیت محرم , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , دانلود بنر محرم , بنر شیرخوارگان حسینی , طرح بنر ماه محرم , شهادت حضرت علی اصغر , بنر ماه محرم , طرح بنر محرم , بنر تسلیت محرم , طرح بنر ایام محرم , دانلود بنر ماه محرم , شیرخوارگان , شیرخوارگان , محرم , کادر تذهیب , ماه محرم , بنر سالروز شهادت امام حسین , بنر ایام سوگواری محرم , بنر ایام محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم , بنر مراسم شیرخوارگان حسینی , مراسم شیرخوارگان امام حسین , دانلود بنر لایه باز محرم , بنر محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325