طرح بنر ولادت حضرت معصومه (ع) psd

شناسه مطلب : 420845
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : بنفش سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :198 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

بنرها یکی از روش‌های موثر تبلیغاتی هستند که به کمک آن‌ها می‌توانید به سادگی اطلاعات و پیام‌های خود را به مخاطبان منتقل کنید. در مورد بنر ولادت حضرت معصومه نیز به همین شکل است. با چاپ بنر ولادت حضرت معصومه، می‌توانید به طور کامل و جامع پیام خود را به مخاطبانی که در اطراف محل مقدس حضرت معصومه حضور دارند، منتقل کنید.

استفاده از بنرها برای جشنواره‌ها و مناسبت‌های مذهبی، یکی از روش‌های موثر تبلیغاتی است که اثربخشی بسیار خوبی در جذب مخاطبان دارد. بنر ولادت حضرت معصومه نیز می‌تواند برای این منظور مورد استفاده قرار گیرد و با گذاشتن آن در مکان‌های مناسب، مانند مساجد، اماکن مذهبی، خیابان‌ها و تقاطع‌های پرتردد، می‌توان به راحتی پیام ولادت حضرت معصومه را به عموم مردم منتقل کرد.

با چاپ بنر ولادت حضرت معصومه، می‌توانید از مزیت‌های مختلفی بهره‌مند شوید. این بنرها به شما امکان می‌دهند که به سادگی پیام خود را با حروف بزرگ و رنگارنگ به نمایش بگذارید و این موضوع باعث جذب توجه مخاطبان بیشتر خواهد شد. به این ترتیب می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پیام خود را به اطرافیان و مردم منتقل کنید و با این کار به تبلیغات خود در جشنواره ولادت حضرت معصومه کمک بسیاری کنید.

بنر ولادت حضرت معصومه (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) شامل:تصویر حرم و متن گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت حضرت معصومه (س)

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، بنفش

سایز:                                198 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و بنفش با طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر حرم در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

بنر مناسبت میلاد حضرت معصومه , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , طرح بنر روز دختر , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , روز دختر , طرح لایه باز بنر میلاد حضرت معصومه , بنر روز دختر , بنر میلاد حضرت معصومه , بنر ولادت حضرت معصومه , دانلود psd بنر ولادت حضرت معصومه , دانلود بنر ولادت حضرت معصومه , دانلود بنر روز دختر , بنر سالروز میلاد حضرت معصومه , بنر روز دختر , دانلود بنر میلاد حضرت معصومه , میلاد حضرت معصومه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325