طرح بنر ولادت حضرت عباس (ع)

شناسه مطلب : 440305
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :199 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر لایه باز ولادت حضرت عباس

ولادت حضرت عباس (ع) به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته و شجاع اسلام، روزی است که با تضحیات و ایثارات بی‌دریغانه‌اش در راه خدا و اهل بیت پاک اسلام، نماد شجاعت و ایمان بی‌همتایی شده است. این روز، مناسبتی است که به شجاعت و مدیریت حضرت عباس در میدان کربلا و در دفاع از اهل بیت عصمت و طهارت اشاره می‌کند. ایثار و تضحیات این شخصیت نمادین، نمونه‌ای زنده از عشق و وفاداری به اهل بیت و اسلام است.

تاثیر چاپ بنر برای این روز مهم، به عنوان یک وسیله تبلیغاتی بسیار مؤثر و تأثیرگذار است. بنرهای طراحی شده به مناسبت ولادت حضرت عباس با تصاویر زیبا و متن‌های معنوی می‌توانند این مناسبت را بهتر به جامعه معرفی کرده و مخاطبان را به شرکت در مراسمات مذهبی و اسلامی تشویق کنند. این بنرها با ایجاد حس تفریح و عرفانی، می‌توانند مردم را به فکر و تفکر درباره اعتقادات و ارزش‌های اسلامی و اهل بیت (ع) دعوت کنند.

از طریق چاپ بنرهای مختلف، می‌توان اطلاعات مربوط به برنامه‌ها و مراسمات مرتبط با این روز را به شیوه جذاب و جلابه‌نگار ارائه داد. این اقدام به جلب توجه و جذب شرکت‌کنندگان در مراسمات متبرک و مذهبی کمک می‌کند و نقش مهمی در افزایش شناخت اجتماعی و فرهنگی این مراسم ایفا می‌کند.


طراحی بنر لایه باز به مناسبت ولادت حضرت عباس (ع) با زمینه سبز و طرح گل، یک گام موثر در جلب توجه و ایجاد حس معنوی و زیبایی در محیط است. زمینه سبز به عنوان نماد رنگ زندگی و شادابی، باعث ایجاد یک احساس تازگی و نوازشی در مخاطبان می‌شود و با ترکیب با طرح گل، فضایی پویا و شاداب ایجاد می‌کند.

طرح گل در این بنر نماد زیبایی و زندگی است که باعث جلب توجه و ایجاد حس مثبت در مخاطبان می‌شود. گل‌ها به عنوان نمادهایی از طبیعت و آفرینش، باعث ایجاد یک تجربه بصری دلنشین و ارتباط احساسی با مخاطبان می‌شوند.

لایه باز این بنر به طراحان امکان می‌دهد تا براحتی جزئیات و متون متنوعی را افزوده و به راحتی ویرایش نمایند. این امکان به طراحان می‌دهد تا به سرعت و با توجه به موقعیت و اطلاعات جدید، بنر را به‌روز کنند و آن را بر اساس محتوای مورد نظر تغییر دهند.

طرح بنر لایه باز با زمینه سبز و طرح گل، می‌تواند به بهترین شکل ممکن این مناسبت مهم را تبلیغ کرده و مخاطبان را به شرکت در مراسمات مذهبی دعوت نماید. این بنر با ایجاد حس تفریح و عرفانی، به ولادت حضرت عباس افتخار می‌آورد و می‌تواند در جشن‌ها و مراسمات مذهبی مورد استفاده قرار گیرد.

بنر لایه باز ولادت حضرت عباس، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت حضرت عباس

طرح بنر ولادت حضرت عباس شامل: تایپوگرافی یا قمر بنی هاشم  ، تذهیب ، گل و متن گرامیداشت ولادت حضرت عباس می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت عباس می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت حضرت عباس

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               199 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت حضرت عباس
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر ولادت حضرت عباس
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب در طرح بنر ولادت حضرت عباس

بنر اعیاد شعبانیه , تایپوگرافی یا قمر بنی هاشم  , بنر مناسبتی , طرح psd , عید شعبانیه , تذهیب , اعیاد شعبانیه , طرح بنر ولادت حضرت ابوالفضل , حرم حضرت عباس , عید شعبانیه , بنر ولادت حضرت عباس , بنر روز جانباز , بنر ولادت حضرت ابوالفضل (ع) , بنر شعبانیه , طرح اعیاد شعبانیه , طرح بنر ولادت حضرت عباس , بنر ولادت حضرت ابوالفضل , شعبانیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325