طرح بنر ولادت حضرت زینب (س)

شناسه مطلب : 451767
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :215 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر ولادت حضرت زینب (س)

ولادت حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) به‌عنوان یک رویداد مهم در تاریخ اسلام، نمادی از فداکاری، صبر و استقامت است. این روز در تقویم شیعه با برگزاری مراسم و برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی گرامی داشته می‌شود. حضرت زینب (س) با نقش کلیدی خود در واقعه عاشورا و حفظ پیام عاشورا، الگویی برای تمامی زنان و مردان مسلمان به شمار می‌رود. در این ایام، استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مؤثر مانند چاپ بنر می‌تواند به ترویج این فرهنگ و یادآوری ارزش‌های ایشان کمک کند.

چاپ بنر در مناسبت ولادت حضرت زینب (س) می‌تواند به‌عنوان ابزاری مؤثر در اطلاع‌رسانی و تبلیغ برنامه‌های مرتبط با این روز عمل کند. بنرهایی که شامل تصاویری از حضرت زینب و عبارات زیبا درباره ویژگی‌های ایشان هستند، می‌توانند در مکان‌های عمومی، مساجد و حسینیه‌ها نصب شوند. این بنرها با طراحی جذاب و مناسب، می‌توانند احساس شادی و معنویت را در جامعه ایجاد کرده و افراد را به شرکت در مراسم‌ها و جشن‌ها ترغیب کنند.

علاوه بر این، طراحی بنرها با مضامین مرتبط با حضرت زینب (س) می‌تواند تأثیر عمیق‌تری بر مخاطبان بگذارد. استفاده از رنگ‌ها و نمادهای اسلامی و همچنین اشعار و مضامین ادبی در بنرها، حس احترام و ارادت به این بانوی بزرگ اسلام را تقویت می‌کند. این رویکرد نه‌تنها به افزایش مشارکت در مراسم‌ها و جشن‌ها کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به ترویج ارزش‌های انسانی، اجتماعی و اخلاقی حضرت زینب (س) در جامعه نیز منجر شود و نسل‌های آینده را با آموزه‌های ایشان آشنا کند.

بنر لایه باز میلاد حضرت زینب (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر ولادت حضرت زینب(س)

طرح بنر ولادت حضرت زینب و روز پرستارشامل:

تایپوگرافی یا زینب الکبری، تذهیب و متن گرامیداشت روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز پرستار، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز پرسار می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر میلاد حضرت زینب (س)

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               215 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر ولادت حضرت زینب
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی تایپوگرافی یا زینب الکبری در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س)

بنر لایه باز ولادت حضرت زینب , بنر لایه باز روز پرستار , پرستار , بنر ولادت حضرت زینب (س) , بنر روز پرستار , بنر ولادت حضرت زینب , کادر درمان , طرح بنر ولادت حضرت زینب , بنر گرامیداشت روز پرستار , بنر گرامیداشت ولادت حضرت زینب , روز پرستار , تایپوگرافی یا زینب الکبری , طرح گل , طرح بنر لایه باز ولادت حضرت زینب و روز پرستار , تصویر پرستار , بنر میلاد حضرت زینب (س) , پرستار ایرانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325