طرح بنر ولادت حضرت رقیه (س)

شناسه مطلب : 413828
ابعاد :100در 280سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :90 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی

بنر ولادت حضرت رقیه

ولادت حضرت رقیه، دختر کریم اهل بیت، امام حسین (ع) و حضرت فاطمه (س)، در روز بیستم ماه صفر سال 56 هجری قمری به دنیا آمد. حضرت رقیه، نمادی از صبر، پایداری، مقاومت و تضحیه بود که در شرایط بسیار سختی برای حمایت از ارزش‌های اسلامی و حقیقت برای زندگی خود تلاش کرد.

یکی از شیوه‌هایی که در این روز برای گرامیداشت حضرت رقیه به کار می‌رود، چاپ بنرهای مربوط به این رویداد است. این بنرها معمولاً شامل تصاویر حضرت رقیه و نقل قول‌های مرتبط با ولادت او هستند. این شیوه از احترام‌گذاشتن به این رویداد به دلیل جذابیت و گسترده بودن آن، در سطح شهرها و شهرستان‌ها پراکنده شده است.

از آنجا که چاپ بنر در زمینه ارتباطات و تبلیغات به شیوه‌ای مؤثر است، استفاده از این روش در افزایش آگاهی مردم از رویداد و تاریخچه آن مفید است. علاوه بر این، به کمک بنرهای چاپی، امکان گسترش این رویداد و فرهنگ‌سازی در میان مردم فراهم می‌شود. به عبارت دیگر، چاپ بنرهای مربوط به ولادت حضرت رقیه، یکی از شیوه‌هایی است که می‌تواند به فرهنگ‌سازی و ارتقای ارزش‌های دینی کمک کند.

طرح بنر لایه باز ولادت حضرت رقیه با زمینه سفید و سبز، تصویر گل، یکی از طرح‌های محبوب برای گرامیداشت این رویداد است. این طرح شامل اجزای گرافیکی زیبا و معنی‌داری است که برای ایجاد جذابیت و اثربخشی بیشتر در بین مخاطبان استفاده می‌شود. در ادامه به توضیح اجزای این طرح پرداخته می‌شود.

  1. زمینه سفید و سبز: زمینه سفید و سبز، دو رنگ مهم در فرهنگ و تاریخ اسلامی است. رنگ سبز به عنوان نماد زندگی، خصوصاً در فصل بهار و نوید نوروز استفاده می‌شود. همچنین، این رنگ به عنوان نماد اسلام، علی و حسین استفاده می‌شود. رنگ سفید نیز به عنوان نماد پاکی و صفایی که در اسلام و شیعه به کار می‌رود، استفاده شده است.

  2. تصویر گل: تصویر گل نیز به عنوان نماد زیبایی، شادابی و امید در این طرح قرار دارد. گل به عنوان نماد دوست داشتن و احترام گذاشتن به اشخاص مورد احترام، در فرهنگ ایرانی و اسلامی به کار می‌رود.

  3. نوشته "ولادت حضرت رقیه": در این طرح، نوشته "ولادت حضرت رقیه" با خطی زیبا و خواناترین فونت‌ها قرار دارد. این نوشته به صورت محوری و وسط‌چین قرار گرفته و به تمامی مخاطبان اطلاع می‌دهد که این بنر به مناسبت ولادت حضرت رقیه است.

  4. متن دلخواه: در بخش دیگری از این طرح، فضایی برای قرار دادن متن دلخواه فراهم شده است. این فضا به منظور درج متنی مانند آیات قرآن، زیارت، دعا، پیام، یا هر گونه متن دلخواه دیگری که با موضوع ولادت حضرت رقیه مرتبط است، قرار داده می‌شود. این متن با فونت‌ها و رنگ‌هایی زیبا و متناسب با بقیه اجزای طرح، طراحی شده و به مخاطبان منتقل می‌شود.

    1. بخش لایه باز: طراحان این بنر، بخشی از آن را به عنوان بخش لایه باز در نظر گرفته‌اند. این بخش، شامل تمامی اجزای طرح به‌جز متن دلخواه است و به کمک نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی، قابل ویرایش و تغییر است. این امکان به طراحان دیگر اجازه می‌دهد که با استفاده از طرح اصلی، طرح‌های جدید و متفاوتی برای این رویداد طراحی کنند.

    به طور کلی، طرح بنر لایه باز ولادت حضرت رقیه با زمینه سفید و سبز و تصویر گل، یکی از طرح‌های محبوب و مؤثر در گرامیداشت این رویداد است. با استفاده از اجزای زیبا و معنی‌داری که در این طرح قرار دارد، می‌توان به طور موثری به فرهنگ‌سازی و ارتقای ارزش‌های دینی کمک کرد.

بنر لایه باز بنر حضرت رقیه، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر حضرت رقیه

طرح بنر ولادت حضرت رقیه شامل: تصویر گل، متن مرتبط با ولادت حضرت رقیه می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر حضرت رقیه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت حضرت رقیه

ابعاد:                                100 در 280 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، سفید

سایز:                               90 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت حضرت رقیه
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و سفید با طرح بنر ولادت حضرت رقیه
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر گل در طرح بنر ولادت حضرت رقیه

 


طرح بنر ولادت حضرت رقیه , دانلود طرح های لایه باز , سایت طرح های psd , بنر ولادت حضرت رقیه , طرح لایه باز ولادت حضرت رقیه , بنر psd ولادت حضرت رقیه , بنر ولادت حضرت رقیه , بنر ولادت حضرت رقیه لایه باز , بنر تبریک ولادت حضرت رقیه , بنر ولادت حضرت رقیه , ولادت حضرت رقیه , بنر لایه باز ولادت حضرت رقیه , بنر ولادت حضرت رقیه , دانلود بنر ولادت حضرت رقیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325