طرح بنر ولادت امام محمد باقر (ع)

شناسه مطلب : 428342
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :199 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر میلاد امام محمد باقر (ع)

ولادت امام محمد باقر (ع)، پنجمین اختر تابناک اهل بیت پیامبر اسلام (ص)، رویدادی است که در تاریخ ۱۰ رجب الشجری مصادف با سال ۵۷ هجری قمری رخ داده است. امام محمد باقر (ع) با لقب "باقر العلوم" به دلیل علم و دانش بی‌نظیر خود شناخته می‌شود. او در زمینه‌های مختلفی چون علم دینی، اخلاق، حقوق، علوم طبیعی و فلسفه تأثیر گذاری عظیمی داشته و نقش بارزی در تبلیغ و ترویج اصول اسلامی ایفا نموده است.

استفاده از چاپ بنر به مناسبت ولادت امام محمد باقر (ع)، علاوه بر جلب توجه و اطلاع‌رسانی در جامعه، می‌تواند تاثیرات زیادی در ترویج ارزش‌ها و آموزه‌های او داشته باشد. این بنرها با پیام‌های مختصر و مفهومی می‌توانند به مردم یادآوری کنند که امام محمد باقر (ع) با تأکید بر آموزش و ترویج علم، فضایل اخلاقی و تعالی روحانیت، مدرسه‌ای ارزشمند را برای نسل‌های آینده ترسیم نموده است.

علاوه بر این، چاپ بنرها به عنوان وسیله‌ای برای ایجاد انگیزه و حمایت مردم از اهداف مذهبی و اجتماعی، تأثیر گذار خواهند بود. مردم با دیدن این بنرها، به خاطر خدمات و اقدامات امام محمد باقر (ع) در راستای پرورش انسان‌های نیکوکار و علم‌آموز، ممکن است به بیشتر مشارکت در فعالیت‌های مذهبی و اجتماعی تشویق شوند.

در نتیجه، چاپ بنر به مناسبت ولادت امام محمد باقر (ع)، یک ابزار مؤثر برای ارتقاء اطلاع‌رسانی، ترویج ارزش‌های دینی و انسانی، ایجاد انگیزه و حمایت از اهداف مذهبی و نیکوکاری‌ها است. این اقدام می‌تواند به تعزیز ارتباط جامعه با معارف اسلامی و ائمه اهل بیت (ع) کمک کرده و در ترسیم مسیری پویا و مثبت برای جامعه مسلمانان نقش داشته باشد.

طرح بنر لایه باز به مناسبت ولادت امام محمد باقر (ع) با زمینه آبی و تایپوگرافی عبارت "ایها الباقر"، یک ایده طراحی مؤثر و جذاب در راستای تجسید تمجید از این امام اهل بیت (ع) و ارتقاء اطلاع‌رسانی مذهبی است. 

  1. زمینه آبی: انتخاب رنگ آبی به عنوان زمینه بنر، علم و عقلانیت امام محمد باقر (ع) را بازتاب می‌دهد. آبی به عنوان نماینده آسمان و آسمانیت، با وجود غم‌ناکی‌هایی که در تاریخ اهل بیت اتفاق افتاده، تمجید از علم، حکمت و راهنمایی‌های آسمانی این امام نمایان می‌شود.

  2. تایپوگرافی "ایها الباقر": انتخاب تایپوگرافی مناسب برای عبارت "ایها الباقر"، از زیبایی و جذابیت ظاهری طرح بنر افزوده و به نوعی نشانه‌ای از حرمت و ارج امام محمد باقر (ع) را نمایان می‌سازد. این عبارت در ابتدای طرح، توجه مخاطبان را به اهمیت و مقام امام باقر (ع) جلب می‌کند.

  3. لایه باز: ویژگی لایه باز در این طرح به طراحان امکان می‌دهد تا تغییرات و تنظیمات دلخواه را بر روی بنر اعمال کنند. این ویژگی، برای انعطاف‌پذیری در تطبیق با نیازهای مختلف تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است.

  4. ارتباط با امام باقر (ع): عبارت "ایها الباقر" به معنای "ای آنکه دانش داری" است و به تمجید از دانش و علم امام محمد باقر (ع) اشاره دارد. این عبارت با ارتباط مستقیم به ولایت و شخصیت امام باقر (ع)، مخاطبان را به عالمیت و دانش این امام هدایت می‌کند.

  5. ترویج ارزش‌های دینی: طرح بنر با زمینه آبی و تایپوگرافی "ایها الباقر" می‌تواند به ترویج ارزش‌های دینی مرتبط با دانش، اخلاق و هدایت انسان‌ها کمک کند. این بنر با ایجاد ارتباط معنوی با امام محمد باقر (ع)، مردم را به دنیایی از علم و ارزش‌های اخلاقی عمیق‌تر هدایت می‌کند.

به طور کلی، طراحی بنر لایه باز به مناسبت ولادت امام محمد باقر (ع) با زمینه آبی و تایپوگرافی عبارت "ایها الباقر"، علاوه بر جلب توجه و اطلاع‌رسانی، به ترویج ارزش‌های دینی، مذهبی و انسانی مرتبط با شخصیت عظیم این امام مساعد خواهد بود.

بنر سالروز ولادت امام محمد باقر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت امام محمد باقر (ع)

طرح بنر ولادت امام باقر شامل:تایپوگرافی ایها الباقر  ، تذهیب ، طرح گل ، و متن مرتبط با ولادت امام باقر (ع ) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر هفته دفاع می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

پوستر ولادت امام باقر,بنر ولادت امام باقر,طرح PSD,طرح لایه باز,بنر PSD ولادت امام محمد باقر,بنر لایه باز,بنر PSD,طرح بنر ولادت امام باقر ,بنر میلاد امام باقر,طرح بنر لایه باز ولادت امام محمد باقر,پوستر ولادت امام باقر,بنر لایه باز,امام محمد باقر,امام باقر,ولادت امام باقر,ولادت امام محمد باقر

مشخصات فنی بنر ولادت امام باقر (ع)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               199 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام باقر
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر ولادت امام باقر (ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی ایها الباقر در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب نقوش مذهبی مناسب با طرح بنر ولادت امام محمد باقر (ع)

 

 


بنر ولادت امام باقر , ولادت امام باقر , امام باقر , بنر ولادت امام باقر , بنر لایه باز , طرح بنر لایه باز ولادت امام محمد باقر , امام محمد باقر , بنر میلاد امام باقر , طرح لایه باز بنر ولادت امام باقر , بنر PSD ولادت امام محمد باقر , بنر PSD , طرح بنر ولادت امام باقر , طرح PSD , طرح بنر ولادت امام باقر , طرح لایه باز , ولادت امام محمد باقر , ولادت امام محمد باقر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325