طرح بنر ولادت امام حسن عسکری (ع)

شناسه مطلب : 434084
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :85 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر ولادت امام حسن عسکری (ع)

ولادت امام حسن عسکری (ع)، دوازدهمین اختر تابناک از اهل بیت پیامبر اسلام، روزی است که در تاریخ اسلامی به عنوان روز ولادت این امام کریم شناخته می‌شود. امام حسن عسکری (ع) به عنوان یکی از ائمه شیعه، نماد صبر، تواضع، و عبادت بی‌وقفه بوده و در دوران امامت خود، در شرایط دشواری و فشارهای فراوان از جانشینان پیامبر اسلام (ص)، برای هدایت و راهنمایی امت ایشان بسیار مهمی بود.

چاپ بنرها به منظور افزایش اطلاع‌رسانی در مورد ولادت امام حسن عسکری (ع) و معرفی ارزش‌ها و آموزه‌های ایشان در این روز بسیار مفید واقع می‌شوند. این بنرها می‌توانند تصاویر امام حسن عسکری (ع) و متن‌های مرتبط با زندگی و آثار ایشان را در مکان‌های عمومی، مساجد، و مراسم‌های دینی نمایش دهند. این اطلاع‌رسانی به ترویج مفاهیم انسانی، مذهبی، و اخلاقی معنوی امام حسن عسکری (ع) کمک می‌کند و در نهایت به شناخت بهتر ایشان و پیام‌های او به نسل‌های جدید می‌انجامد. این روز، یک فرصت برای ارتقاء ارزش‌های انسانی و دینی و تقریب مسلمانان به یکدیگر است و تبلیغات تصویری از طریق بنرها می‌تواند به تعزیز این اهداف کمک کند.

طراحی یک بنر لایه باز به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) با زمینه بنفش و تصویر حرم این امام می‌تواند به مناسبت معنوی و مهمی برای جشن ولادت این امام محترم باشد. 

  1. زمینه بنفش: انتخاب زمینه بنفش برای این بنر نمایانگر عظمت و ارتباط با اهل بیت پیامبر اسلام (ص) است. رنگ بنفش به عنوان یک رنگ معنوی و مرتبط با مذهبیت و معنویت به خوبی مناسب این مناسبت می‌پردازد.

  2. تصویر حرم امام حسن عسکری (ع): در طراحی این بنر، تصویر حرم مطهر امام حسن عسکری (ع) به عنوان یکی از مراکز مقدس شیعیان نمایش داده شود. این تصویر نماد مکان متبرک و معنویت و عظمت حضور امام در ذهن مخاطبان قرار می‌گیرد.

  3. متن تبریک و توجیه مذهبی: در این بنر، متن‌های تبریک و توجیهی به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) درج شود. این متن‌ها می‌توانند شامل دعاها، آیات قرآنی یا اشعار معنوی باشند که به تعزیز ارتباط با امام این عصر و افزایش معنویت مخاطبان کمک کنند.

  4. استفاده از فونت‌های مناسب: انتخاب فونت‌های مناسب برای متن‌های بنر بسیار مهم است. فونت‌هایی که با موضوع مذهبی سازگاری داشته و به خوانایی و جذابیت متن افزوده شوند، انتخاب شوند.

  5. لایه باز و قابل ویرایش: برای اطمینان از امکان تغییرات در آینده، بنر به صورت لایه باز طراحی شود تا محتوا، متن، و تصاویر به راحتی تغییر داده شوند. این ویژگی مهمی است که به طراحان امکان اصلاح و به‌روزرسانی آسان را می‌دهد.

در نهایت، طراحی یک بنر لایه باز به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) می‌تواند به ترویج معنویت، ارتباط با مذهب، و تعزیز ارزش‌های انسانی و اخلاقی کمک کند. این بنر می‌تواند به مخاطبان پیام‌های معنوی و انسانی امام حسن عسکری (ع) را منتقل کند.

طرح بنر جشن ولادت امام حسن عسکری به مناسبت این سالروز فرخنده و با سعادت توسط ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر بنر لایه باز ولادت امام حسن عسکری

طرح بنر ولادت امام حسن عسکری شامل: کادر مذهبی، کادر اسلیمی، کادر تذهیب و متن تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) می باشد که به صورت عمودی و بسیار کاربردی توسط تیم خلاق ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت عرض تبریک و شادباش این میلاد فرخنده استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز ولادت امام حسن عسکری

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               85 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام حسن عسکری
  • همنشینی مناسب رنگ بنفش و طرح بنر
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از المانهای با کیفیت مذهبی
  • طراحی تایپوگرافی در طرح بنر ولادت امام حسن عسکری
  • طراحی کاربردی بنر ولادت امام حسن عسکری (ع)

طرح ولادت امام حسن عسکری , کادر تذهیب , گل و مرغ ایرانی , اسلیمی , دانلود بنر ولادت امام حسن عسکری , تذهیب , بنر لایه باز ولادت امام حسن عسکری , بنر لایه باز ولادت امام حسن عسکری , بنر میلاد امام حسن عسکری , طرح بنر ولادت امام حسن عسکری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325