طرح بنر وفات حضرت معصومه (س)

شناسه مطلب : 433843
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی طلایی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :28 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر وفات حضرت معصومه

وفات حضرت معصومه (سلام الله علیها) یکی از مواجب مذهبی و تاریخی شیعه اسلام است. او به عنوان دختر امام موسی کاظم (علیه السلام) و خواهر امام رضا (علیه السلام) شناخته می‌شود. وفات این شخصیت عظیم در سن بسیار جوان در شهر قم رخ داد. حضرت معصومه به معنای "معصومه" و "بی‌عیب" است و به عنوان نمونه‌ای از پاکدامنی و تقوا در اسلام شناخته می‌شود. وی در تاریخ اسلام به عنوان نمادی از عفت و پاکدامنی زنانه تجلی می‌یابد و اهمیت بسیاری در جامعه شیعی دارد.

چاپ بنر‌ها به منظور گرامی‌داشت و ترویج اهمیت وفات حضرت معصومه و ارتقاء معرفت مردم نسبت به این شخصیت تاثیرگذار است. این بنرها به کمک تصاویر زیبا و عبارات معنوی، ارتباط مردم با این شخصیت معصومه را تقویت می‌کنند. آنها با ایجاد جوّی مناسب برای عزاداری و تأمل در اصول اخلاقی دینی، به رشد ایمان و تعهد مذهبی افراد کمک می‌کنند و مفاهیم اخلاقی مهم اسلامی را به تصویر می‌کشند. در این سیاق، چاپ بنر‌ها نه تنها موجب حفظ و ترویج میراث فرهنگی و مذهبی می‌شوند، بلکه ایجاد ارتباط معنوی با مردم و افزایش ایمان و تقوا در جامعه را تقویت می‌کنند.

بنر لایه بازی که به مناسبت رحلت حضرت معصومه (سلام الله علیها) طراحی می‌شود، باید با دقت و احترام به این مناسبت مقدس ساخته شود. زمینه مشکی و قهوه‌ای انتخابی است که به عنوان نمادی از تأثیر و بزرگی این شخصیت مقدس در تاریخ اسلام در نظر گرفته می‌شود. رنگ مشکی به عنوان نمایانگر عزا و تسلیت و رنگ قهوه‌ای به عنوان نمایانگر سخاوت و پاکدامنی انتخاب می‌شوند.

در این بنر لایه باز، تذهیب با دقت باید اعمال شود تا جلب توجه و تأثیر گذاری به خصوصیت‌های حضرت معصومه داشته باشد. تذهیب با استفاده از فونت‌های زیبا و قوی، به این بنر ارزش افزوده می‌دهد و به تمجید از این شخصیت پر برکت کمک می‌کند.

همچنین، در طراحی بنر، می‌توان از تصاویر مرتبط با حضرت معصومه (سلام الله علیها) بهره برد تا احترام و علاقه به او را بیان کنیم. مثلاً، تصویری از حرم معصومه یا نمایی از مقام او می‌تواند به عنوان تصاویر زمینه در نظر گرفته شود.

در پنجمین پاراگراف، باید به مخاطب توجیهی در مورد اهمیت این بنر ارائه دهیم. این بنر نه تنها یک ابزار تبلیغاتی نیست بلکه نمایانگر ارتباط ما با معصومه‌ی پاک و نماد اخلاص و تقواست. بنر لایه باز در اینجا به عنوان یک وسیله‌ی فرهنگی و مذهبی معرفی می‌شود که به افراد کمک می‌کند تا با معصومه و آموزه‌های او آشنا شوند و در ترویج اصول دینی مورد تأکید قرار گیرند.

طرح بنر وفات حضرت معصومه توسط تیم ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر بنر لایه باز وفات حضرت معصومه

طرح بنر وفات حضرت معصومه شامل: کادر اسلیمی، تذهیب و متن تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س) می باشد که به صورت بسیار کاربردی توسط تیم خلاق ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت عرض تسلیت و همدردی با امت اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز وفات حضرت معصومه

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، طلایی

سایز:                               28 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر سالروز وفات حضرت معصومه(س)
  • همنشینی مناسب مشکی و طلایی با طرح بنر
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از المانهای با کیفیت مذهبی
  • طراحی تایپوگرافی در طرح بنر وفات حضرت معصومه(س)
  • طراحی کاربردی بنر وفات حضرت معصومه

طرح بنر رحلت حضرت معصومه , بنر رحلت حضرت معصومه , رحلت و شهادت , بنر وفات حضرت معصومه , وفات حضرت معصومه , بنر لایه باز وفات حضرت معصومه , تذهیب , بنر شهادت حضرت معصومه , بنر سالروز رحلت حضرت معصومه , طرح بنر حضرت معصومه , بنر سالروز وفات حضرت معصومه , بنر رحلت حضرت فاطمه معصومه , طرح بنر وفات حضرت معصومه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325