طرح بنر وفات حضرت خدیجه psd

شناسه مطلب : 415435
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :220 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر وفات حضرت خدیجه (س)

روز وفات حضرت خدیجه (س) یکی از رویدادهای مهم در تاریخ اسلامی است که در آن، مردم به یاد زنی فراموش‌نشدنی و با شخصیتی فراتر از دیگران هستند. یکی از روش‌هایی که می‌توان برای گرامیداشت این روز استفاده کرد، چاپ بنر است که به طراحی خاص و متناسب با این روز، می‌تواند به افزایش شناخت افراد نسبت به شخصیت خدیجه و ارزش آن در تاریخ اسلامی کمک کند.

بنرهای چاپی به طرح‌های مختلفی از جمله عکس، نوشتاری یا تصویری می‌توانند با توجه به فضایی که در آن قرار می‌گیرند، مورد توجه واقع شوند. با توجه به مهمیت روز وفات حضرت خدیجه، چاپ بنر مخصوص این روز می‌تواند با استفاده از رنگ‌های متناسب با روز مذکور، تصویری از حضرت خدیجه، نقل قولی از ایشان و یا متنی کوتاه درباره اهمیت و جایگاه حضرت در تاریخ اسلامی، به نمایش گذاشته شود و می‌تواند به افزایش آگاهی مردم از این رویداد مهم کمک کند.

چاپ بنر مخصوص روز وفات حضرت خدیجه (س) همچنین می‌تواند به افزایش همبستگی مردم با این رویداد کمک کند. با به نمایش گذاشتن بنر‌هایی که با شخصیت و شان حضرت خدیجه همخوانی دارند، مردم می‌توانند احساسی عمیق‌تری نسبت به این روز داشته باشند و به نوعی در این رویداد شرکت کنند. 

در نتیجه، چاپ بنر مخصوص روز وفات حضرت خدیجه (س) می‌تواند به گسترش ارزش‌های دینی و فرهنگی در جامعه کمک کند. با به نمایش گذاشتن مطالبی که به شخصیت حضرت خدیجه و برکات ایشان اشاره دارند، افراد به نحوی به برکت و ارزش دینی این روز پی می‌برند. به همین ترتیب، این کار می‌تواند به تقویت هویت دینی و فرهنگی مردم و افزایش نفوذ ارزش‌های اسلامی در جامعه کمک کند.

در کل، چاپ بنر مخصوص روز وفات حضرت خدیجه (س) می‌تواند به گسترش ارزش‌های دینی و فرهنگی در جامعه، افزایش آگاهی مردم از این رویداد، افزایش همبستگی و همدلی مردم با این روز و تقویت هویت دینی و فرهنگی آن‌ها کمک کند. به همین دلیل، استفاده از چاپ بنر در این روز و سایر رویدادهای مهم فرهنگی و دینی، یکی از روش‌های مؤثر و کارآمد برای گسترش و انتقال ارزش‌هایی است که در جامعه باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

بنر وفات حضرت خدیجه، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر وفات حضرت خدیجه

طرح بنر وفات حضرت خدیجه شامل:تذهیب و نقوش مذهبی ،  متن تسلیت وفات حضرت خدیجه می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر وفات حضرت خدیجه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر وفات حضرت خدیجه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               220 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر وفات حضرت خدیجه
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر وفات حضرت خدیجه
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مناسب در طرح بنر وفات حضرت خدیجه

بنر رحلت حضرت خدیجه کبری , خدیجه , وفات حضرت خدیجه کبری (س) , بنر تسلیت حضرت خدیجه , سالروز وفات حضرت خدیجه , وفات حضرت خدیجه , پوستر وفات حضرت خدیجه (س) , بنر لایه باز وفات حضرت خدیجه (س) , بنر لایه باز وفات حضرت خدیجه , بنر وفات حضرت خدیجه دهم رمضان , طرح بنر رحلت حضرت خدیجه , دانلود بنر وفات حضرت خدیجه , بنر تسلیت وفات حضرت خدیجه , رحلت حضرت خدیجه , بنر لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325