طرح بنر هفته دفاع مقدس

شناسه مطلب : 431516
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :126 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

بنر لایه باز هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین و ماندگارترین دوران‌های تاریخ ایران است که به جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در دهه ۱۹۸۰ اشاره دارد. این جنگ که به مدت هشت سال ادامه یافت، با دفاع مقدس مردم و نیروهای نظامی ایران از تمامی حوزه‌های کشور به ویژه مرزها و مناطق مرزی اجرا شد. در این دوران، ملت ایران با بزرگترین تمسخر و تحقیرها مواجه شد، اما با ایمان و اراده‌ی قوی، به دفاع از خود و کشور پرداخت.

چاپ بنر در هفته دفاع مقدس تاثیر مهمی دارد. این بنرها علاوه بر اینکه برنامه‌ها و رویدادهای مرتبط با این هفته را به اطلاع عموم می‌رسانند، به یادآوری دوران دفاع مقدس برای نسل‌های جدید نیز می‌پردازند. طراحی بنرهای بازیگرانه با تصاویر نیروهای نظامی و اشیاء نماینده‌ی این مقاومت، افتخارات و قهری نیروهای مسلح را به تصویر می‌کشند و افتخار و شجاعت این افراد را بر جامعه تازه می‌کنند.

علاوه بر این، بنرها در این هفته می‌توانند از جمله ابزارهایی باشند که مردم را به مشارکت فعال در برنامه‌ها و مراسم مرتبط با هفته دفاع مقدس ترغیب می‌کنند. اطلاع‌رسانی دقیق و چشم‌گیر از اهمیت این رویداد و ارزش‌های نیروهای نظامی در دفاع از کشور، می‌تواند افراد را به حضور فعال در این مراسم‌ها تشویق کند و نشان دهد که مردم همچنان به ارزش‌های دفاع مقدس پایبندند.

طراحی بنر لایه باز هفته دفاع مقدس با زمینه کرم و تصویر رزمنده می‌تواند به عنوان ابزاری جذاب و مؤثر در ایجاد ارتباط با جمعیت و ایجاد انگیزه در مراسم‌ها و برنامه‌های این روز مهم خدمت کشوری عمل کند. 

  1. زمینه کرم به عنوان نماد محبت و انسجام: انتخاب رنگ کرم برای زمینه بنر هفته دفاع مقدس نمایانگر محبت و انسجام مردم ایران با رزمندگان این دوران تاریخی است. این رنگ به عنوان نمادی از وحدت ملی و همبستگی در مقابل تهدیدات خارجی انتخاب شده است.

  2. تصویر رزمنده به عنوان نماد قهری و شجاعت: اضافه کردن تصویر یک رزمنده به طراحی بنر، ارتباط مستقیم با این دوران جلگه و دفاع مقدس را برقرار می‌کند. تصویر رزمنده نمایانگر قهری و شجاعت در مقابل تهاجمات دشمنان و تلاش برای حفظ استقلال و حاکمیت می‌باشد.

  3. معرفی برنامه‌ها و مراسم: بنر لایه باز می‌تواند جزئیات مراسم‌ها و برنامه‌های مرتبط با هفته دفاع مقدس را به صورت واضح و جذاب نمایش دهد. این اطلاعات مهم به مردم اطلاع رسانده و آنها را به شرکت فعال در این مراسم‌ها ترغیب می‌کند.

  4. استفاده از فونت‌های جذاب: فونت‌های جذاب و خوانا را برای عناوین و متن‌های بنر انتخاب کنید. این فونت‌ها باید احساس اراده و تصمیم به دفاع از کشور را به مشاهده‌کنندگان منتقل کنند.

  5. طراحی لایه باز: اطمینان حاصل کنید که بنر به صورت لایه باز طراحی شده است تا بتوانید محتوا و جزئیات را به راحتی بروزرسانی کنید و بنر را با تغییرات مراسم‌ها و برنامه‌های جدید همگام کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد که بنر را به موقع و با دقت به روز نگه دارید.

به طور کلی، طراحی بنر لایه باز هفته دفاع مقدس با زمینه کرم و تصویر رزمنده می‌تواند به عنوان یک ابزار قوی در ایجاد انگیزه و ارتقاء شناخت عمومی نسبت به اهمیت این رویداد ملی عمل کند و افتخار و اراده ملت ایران در مقابل تهاجمات خارجی را نشان دهد.

بنر لایه باز هفته دفاع مقدس، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر هفته دفاع مقدس

طرح بنر هفته دفاع مقدس شامل: تصویر رزمنده ، و متن گرامیداشت هفته دفاع مقدس می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی هفته دفاع، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر هفته دفاع می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر افقی لایه باز هفته دفاع مقدس

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                126 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر هفته دفاع مقدس
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر دفاع مقدس
  • طراحی شیک و کاربردی بنر هفته دفاع مقدس

طرح بنرهفته دفاع مقدس , تایپوگرافی دفاع مقدس , بنر , بنر گرامیداشت دفاع مقدس , بنر هفته دفاع مقدس , بنر psd دفاع مقدس , بنر لایه باز هفته دفاع مقدس , بنر دفاع مقدس , بنر دفاع مقدس , دانلود بنر هفته دفاع مقدس , هفته دفاع مقدس , بنر لایه باز , بنر گرامیداشت هفته دفاع مقدس , تصویر رزمنده , سالگرد دفاع مقدس , طرح بنر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325