طرح بنر میلاد امام رضا (ع)

شناسه مطلب : 421729
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : بنفش کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :122 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر ولادت امام رضا (ع)

سالروز ولادت امام رضا (ع) یکی از مهمترین و روزگاران مورد تجلیل در تاریخ اسلام است. امام علی بن موسی الرضا (ع)، هشتمین امام شیعیان و نوه مطهر رسول خدا (ص)، در روز نهم ذی الحجه سال 148 هجری قمری به دنیا آمد. این رویداد بزرگ برای جامعه مسلمانان، به ویژه شیعیان، یک مناسبت مهم و خاص است که با شادی و سرور در سراسر جهان جشن گرفته می‌شود.

چاپ بنر برای این روز، یکی از روش‌هایی است که در جشن‌ها و مراسم‌های مختلف به کار می‌رود و تأثیر قابل توجهی در به اشتراک گذاری این مهمانی مقدس دارد. بنر‌های مرتبط با سالروز ولادت امام رضا (ع) علاوه بر زیبایی و شکوهی که به محیط می‌بخشند، اطلاعاتی درباره این امام بزرگ را برای عموم مردم منتقل می‌کنند. این بنر‌ها ممکن است حاوی نقل قول‌های امام رضا (ع)، تصاویر او و آثار معنوی و معرفتی ایشان باشند که باعث افزایش دانش و آگاهی مردم درباره حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می‌شوند.

چاپ بنر برای سالروز ولادت امام رضا (ع) تأثیر قابل توجهی بر تبلیغ و افزایش شناخت عمومی درباره امام رضا (ع) دارد. این بنر‌ها باعث جذب توجه عبور کنندگان و تشویق آنها به شرکت در مراسمات و جشن‌های مربوط به این روز می‌شوند. همچنین، بنر‌هایی که به شکلی زیبا و هنرمندانه طراحی شده‌اند، می‌توانند به خودی خود یک هنر عمومی تلقی شوند و افتخار و ارزش این رویداد را برای همه به نمایش بگذارند.

به طور کلی، چاپ بنر برای سالروز ولادت امام رضا (ع) اثری موثر و قابل توجه در جامعه دارد. این بنر‌ها باعث افزایش آگاهی و شناخت عمومی درباره امام رضا (ع) می‌شوند و در جشن‌ها و مراسمات مرتبط با این روز، اتحاد و همبستگی جامعه را تقویت می‌کنند. همچنین، طراحی و چاپ بنر‌های خاص برای این مناسبت، به عنوان یک شکل هنری، جذابیت و زیبایی به مراسمات مرتبط با سالروز ولادت امام رضا (ع) می‌بخشد و به افراد کمک می‌کند تا با ارزش‌ها و آموزه‌های ایشان آشنا شوند.

بنر  ولادت امام رضا (ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر ولادت امام رضا (ع)

طرح بنر ولادت امام رضا (ع) شامل: تایپوگرافی شمس الشموس و متن گرامیداشت ولادت امام رضا (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت امام رضا (ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت امام رضا (ع)

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، بنفش

سایز:                               122 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام رضا (ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و بنفش با طرح بنر ولادت امام رضا (ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مناسب و تایپوگرافی شمس الشموس در طرح بنرولادت امام رضا (ع)

بنر سالروز میلاد امام رضا , بنر ولادت امام رضا (ع) , امام رضا , بنر مراسم ولادت امام رضا , دانلود طرح بنر ولادت امام رضا , بنر مراسم ولادت امام رضا , ثامن الائمه , امام هشتم , سالروز ولادت امام رضا , بنر روز میلاد امام رضا , بنر لایه باز ولادت امام رضا , سالروز میلاد امام رضا , گل , گل , طرح بنر ولادت امام رضا , طرح بنر مراسم ولادت امام رضا , بنر سالروز ولادت امام رضا , بنر ولادت امام رضا , دانلود بنر روز میلاد امام رضا , ولادت امام رضا , تولد امام رضا , طرح بنر میلاد امام رضا , بنر میلاد امام رضا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325