طرح بنر مراسم انس با قرآن

شناسه مطلب : 441358
ابعاد :200در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :119 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر محفل انس با قرآن

محفل انس با قرآن یک رویداد فرهنگی و مذهبی است که در آن افراد به همراه یکدیگر جمع می‌شوند تا به خواندن، تدبر و بررسی آیات قرآن کریم بپردازند. این محفل‌ها معمولاً در مساجد، مراکز فرهنگی و مجتمع‌های مذهبی برگزار می‌شوند و برای افزایش انس با قرآن و نیز بهره‌وری از آموزش‌های دینی برنامه‌ریزی می‌شوند. با شرکت در این محفل‌ها، افراد از فضایی پر از ایمان و انس با قرآن بهره‌مند می‌شوند و این امر به تقویت ارتباط آنان با دین و اعتماد به نفسشان کمک می‌کند.

استفاده از بنرها به منظور تبلیغ و اطلاع‌رسانی درباره محفل انس با قرآن می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. بنرهای چاپ شده که در مکان‌های عمومی و پرتردد نصب می‌شوند، می‌توانند توجه افراد را به این رویداد جلب کرده و آنها را برای شرکت در آن تشویق کنند. این بنرها با استفاده از طراحی‌های جذاب و پیام‌های موثر، می‌توانند افراد را به فکر و تفکر در مورد اهمیت قرآن و شرکت در اینگونه محافل دعوت کنند.

به طور کلی، بنرهای چاپی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قوی، می‌توانند به رویدادهای فرهنگی و مذهبی مانند محفل انس با قرآن، بسیار کمک کنند. این بنرها نه تنها به افزایش حضور جمعیت در اینگونه رویدادها کمک می‌کنند بلکه از طریق ترویج ارزش‌ها و اهداف آنها، به توسعه انس با قرآن و فرهنگ دینی جامعه نیز کمک می‌کنند.

طرح بنر لایه باز محفل انس با قرآن، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر محفل انس با قرآن

طرح بنر محفل انس با قرآن شامل: تصویر قرآن ، کادر مذهبی، کادر اسلیمی و متن گرامیداشت روز محفل انس با قرآن می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر محفل انس با قرآن می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر محفل انس با قرآن

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               119 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر محفل انس با قرآن
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر محفل انس با قرآن
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از کادر اسلامی، تذهیب و طرح گل
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مناسب در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر محفل انس با قرآن

قرآن , قرآن خوانی , دانلود بنر دوره قران , بنر تبریک روزه , بنردوره ی قران , طرح بنر ماه مبارک رمضان , بنر ماه رمضان لایه باز , طرح لایه باز ماه رمضان , انس با قرآن , ماه رمضان , بنر تبریک ماه رمضان , پوستر قران , بنر psd انس با قران , بنر کادر تذهیب , تایپوگرافی محفل انس با قرآن , طرح لایه باز زیارت خوانی , بنر ماه مبارک رمضان , بنر لایه باز ماه رمضان , بنر ماه رمضان , پوستر انس با قرآن , دانلود بنر ماه رمضان , بنر قرآن خوانی , پوستر لایه باز ماه رمضان , محفل انس با قرآن , بنر دوره قران لایه باز , بنر لایه باز انس با قران , پوستر لایه باز روزه خوانی , پوستر ماه رمضان , بنر رمضان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325